Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2012 19:09 - За шоколада, за забавленията и за терора
Автор: babaelenica Категория: Други   
Прочетен: 52752 Коментари: 139 Гласове:
84


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Кой не обича шоколад?

Онова сладко изкушение, което премахва стреса, повишава тонуса и носи неописуемо удоволствие. Лично аз не познавам човек, който да пренебрегва шоколада, е, с изключение на сдобилите се с диабет, но дори те намират някакъв заместител, лишен от захар.

Кой не обича да се забавлява?

След напрегната работа, забавлението идва тъкмо на място. Наричаме го разпускане, разтоварване, релакс (няма как да минем без чуждиците, нали?). 

Кой обича терора?

Знам, знам, никой не го обича.

Но в този сайт всички сме подложени на терор, маскиран под наметалото на забавление.

Всекидневно се появяват постинги, които тероризират обикновените блогъри. Изнасят се лични съобщения, което е черешката на тортата. Защо изобщо ги наричат лични, като някои самозабравили се потребители непрекъснато ни ги предоставят за обща консумация? Копират се отделни нечии коментари в самостоятелни постинги и това е повод за скандали и разправии. Пишат се статии, разнищващи в детайли външния вид на някого, като че ли това е жизненоважен проблем и без неговото окончателно изясняване, никакъв живот не може да съществува сега и до края на света. Други се опитват да ни убедят колко непригодни  ментално и творчески са някои от нас. Подигравки и злоба, стигащи до цинизъм. Познати стари потребители си правят нови профили, коментират с група от приятели и се удоволстват, че бързо набират популярност.

Популярност, но на каква цена?

Цената е комфортът на мнозинството.

Да, уважаеми колеги, свидетели сме на диктат на малцинството над мнозинството.

Терор в чист вид.

Интелигентните се въздържат от коментари в тези …… постинги, но има група от хора, които си умират да се заяждат с други, затова денонощно висят в сайта и се разболяват, ако не напечатат мненията си на най-различни места. Тези люде не разбраха ли, че са прекалено досадни и вече са се изразили по всякакви въпроси, та да продължават да ни натрапват възгледите си по стотина пъти? Ние, мнозинството, не сме тъпи и отдавна сме разбрали колко струват.

Една от смешинките е, че тези които върлуват като върколаци, се правят на светци и невинни ангелчета, видите ли, те само провокирали и се забавлявали отстрани.

Има един път, един начин за въздействие и той не се изразява със заяждане, а е пълно пренебрежение, което заслужено трябва да отдадем на подобни спамъри.

Съществува и друг вид терор – неграмотно написани статии, без нито един коментар но със стотици прочити. Да бе, как пък няма да ме убедят, че точно тези недомислици  на определени профили, се четат до припадък.

 

Блоговият терор не е забавление, уважаеми колеги.

Поне не за мнозинството.

И не съм забравила какво е предназначението на един блог.

А вие?

 

Още много шоколад трябва да се изяде, за да настъпи освобождение от терора.

 

П.П. Съвсем съзнателно написах статията с остър тон. Можех да го направя и витиевато, но вече съм убедена, че обрисуваните по-горе не разбират от намеци.

Има един чудесен постинг, написан от  beijaflor , позволявам си да ви насоча към него.

http://beijaflor.blog.bg/tq-i-toi/2012/03/22/krivorazbranata-antaligenciia-ili-zashto-e-ujasno-trudno-da-.926513

 



Тагове:   блогов терор,   babaelenica,


Гласувай:
84



Предишен постинг

1. stela50 - Бих искала да спра до шоколада ... любимо изкушение,
29.03.2012 19:57
което успешно се справя с жалките ми опити да понамаля
хапването ... Забавлението - чудесни мигове на релакс
и настроение. Но когато забавлението се превърне в терор...
Острият тон наистина е наложителен в случая .
Много е добър постингът , към който ни насочваш ,
за мен авторът е откритие ...
Ако шоколадът ще ни спаси от терора... :)))

цитирай
2. babaelenica - stela50 - Поздравления, уловила си настроението ми :)))
29.03.2012 20:02
Понеже предполагах, че все някой ще ме запита, а какво е връзката между шоколада и терора, написах едно заключително изречение.
Признай поне пред себе си, че подобен терор вече не се търпи...
цитирай
3. rustam - Последно време
29.03.2012 20:02
една позната стара "порода" блогърки, от типа Всичко Мара втасала, започна особено оживена активност. Предполагам, че причината е пукването на пролетта и характерното изостряне на психическите неврози.
Неприятно е, че от поведение на махленски клюкарки и селски були, които ровят около личностите и живота на блогъриге, същите те, понеже явно не им стига, започнаха да навлизат в пространството на близките ни и на семейставата ни. Нямам друго определение за такова поведение, освен едно - това е държане на пачаври.

ПП Около въпросните особи се забелязва и въртенето на обиграни стари шафрантии с нови никове.
цитирай
4. babaelenica - Рустаме,
29.03.2012 20:09
Аз се въздържам от квалификации по техен адрес.
Дразни ме само непремереното им поведение.
Питам се, какво не достига в живота им, та се налага да обсебват виртуалното пространство?
Нима е нормално да се пускат по 10 постинга на ден, които са единствено с цел заяждане с някого?
И се започва една виртуална битка, която е с предизвестен край.
За съжаление.
цитирай
5. stela50 - С коментара и прочита мисля ,че съм го признала
29.03.2012 20:43
не само пред себе си , Ели ... Предпочитам да не
забелязвам някои неща тук и да воювам по моя си начин
по редица лични причини . Но това не значи , че ще
бъда безучастна докрай . Особено , когато се навлиза
в личното пространство ...
цитирай
6. babaelenica - 5. stela50
29.03.2012 20:49
Точно се бях замислила над въпроса, защо блогонаселението чете, гласува и не коментира. :)))
Причините може да са две:
1. Никой не желае да влезе в полезрението на описаните;
2. Върви се точно по предложения път - игнор на подобни писаници!
:)))))
За последното - благодаря!
цитирай
7. bigbro - Привет!
29.03.2012 21:08
"Вечният септември" е термин, с който се обозначава спадът в качеството на коментарите на даден сайт заради силния приток от нови потребители.

Източникът на термина /1993г./ е от usenet групите в зората на интернет, когато новопостъпилите студенти в първи курс /през септември/разрушават изградените общности със своя език поради непознаване и неспазване на нет-етикета. По-старите потребители се надавали, след септември, новите да "влязат в час", но септември продължил безкрайно...

Много обичам Милка!
цитирай
8. katan - Шоколад, ендорфини, релакс, терор.
29.03.2012 21:17
Поздрави, скъпа Хелън!
Преди повече от година написах подобен постинг с подобен тон. Пуснах го, но го деактивирах само след няколко минути.
Сега си давам сметка, че съм извършила последното действие от страх от терора.
Нямаше да ми помогнат и 100 кила шоколад, за да задействат производството на ендорфин.
Поздравявам те отново!
цитирай
9. katan - Не прочетох скритото зад линка.
29.03.2012 21:19
Няколкото думи, които бяха написани с главни букви ми убиха ищаха.
цитирай
10. trubadur - Не е за вярване, че сред безкрайната ...
29.03.2012 21:23
Не е за вярване, че сред безкрайната лавина простотии в последно време, превърнали сайта в отходно място на тотално откачени, замърсен от помията на две еднакво луди лелки, псуващи се като дърти циганки, които са просто за клинично лечение, се появява и сериозен постинг. Еленице, нема начин да те разберат - тук публиката се изроди до шепа безмозъчни екземпляри, които се замерят с изпражнения. Само с две думи се изчерпва всичко - пълна лудница.
цитирай
11. blackpredator - Не, че не си права,
29.03.2012 21:45
но коректноста изисква,първо да пишеш за отвратителния спам от постинги, пействащи едно и също, повече от сто пъти на ден.
За мен това е инфлуенцата на блога. На практика изгонила голяма част от лебедитеа. Част от другите, са вече прелетни...Това си е "терор в чист вид".
В локвите няма корали.

Като изключиш публикуването на ЛС, което е парекселанс Марианска падина на простащината, другото е разливане на блогов адреналин в различна форма.
комфортът на мнозинството, е в единичните килии.
Нека се радваме на полянката, която става все по-малка...
цитирай
12. elinora - Привет, Еленице! :)
29.03.2012 21:48
Ще се престраша да изкоментирам и аз тоталното опростачване на блогбегето и превръщането му в подобие на Снимка.бг или на още по-лошото - Гепиме.ком :))
Понеже случайно паднах свидна жертва на виртуалния терор на някаква простакеса, питам- колко комплексиран и с занижена лична оценка може да е потребител, който бълва денонощно постинги съдържащи единствено снимков материал на мазния му фейс и приканвайки околните да го коментират? ако става въпрос за психологичен проблем, то ние длъжни ли сме да търпим? сори, ама тук не е болнично заведение! :)

пп Еленице, фърли поне по едно шоколадче за куража, де :)))
цитирай
13. babaelenica - 7. bigbro - Привет!
29.03.2012 22:01
Лесно ти е на теб да ме замеряш с термини, ама ха! :)))
У нас септември беше май, ама май се разминахме и с това.
А по отношение на новопристигналите не си прав. Аз успях да вляза в крачка само за седмица и си мисля, че не съм обидила персонално никого, камо ли да му посвещавам специална статия.
Според мен всичко зависи от експлоатацията на малките сиви клетчици.
И защо обичаш кравата Милка? Не се ли страхуваш, че може да произвежда лилаво мляко, а?
:)))
цитирай
14. babaelenica - 8 и 9. katan - Катюшка,
29.03.2012 22:09
В основата на всичко е страхът.
Страхът ни кара да мълчим, когато очевидно се нарушават правата ни.
Нашата толерантност, или направо казано страх, опонентите ни приемат като позволение да продължат с атаките.
Докато няма противопоставяне, няма да настъпи мир.
А не си права за линка.
Статията е силно провокативна, трябваше да я прочетеш до края.
:)))
цитирай
15. becksss - Интересен постинг.
29.03.2012 22:12
За съжаление, съм съгласен единствено с част от казаното от блогера blackpredator, и то не само защото този негов коментар (или поне първата му част) са учудващо разбираеми и написани на човешки език. :) Истинският терор е точно в десетките повтарящи се до влудяване едни и същи копирани отнякъде статии, които дори не са интересни в 90% от случаите. Сред цялата тази мъртва сива маса от дигитален скрап, постингите, които Еленица описва като терористични, са си направо глътка свеж въздух. А, когато в едно село останат само мъртвите и лудите, които да забавляват малкото останали здрави жители, нещата не отиват добре. Никак, никак даже.
цитирай
16. magicktarot - Привет, Елич! :)
29.03.2012 22:16
Малко неадекватно ще се включа, защото напоследък не съм много активна из блогО, но според мен нещата са много по-прости и по-единни. Забавлението за едни е терор за други - това искам да кажа и го пиша. Така е навсякъде. Например - човек е един организъм. И понякога може да му е кеф и да се забавлява, посредством вкарване в храносмилателната система и в последствие в кръвоносната, а оттам и в мозъка на определени количества алкохол. На самия човек му е кеф и забавно от това. На мозъка му - също (но той е малко замаян и не усеща, че алкохолът избива някой и друг негов незаменим неврон). Но черният дроб, който също е неделима част от човека, хич не се кефи на алкохола. Няма да описвам дългосрочните последици за него от злоупотребата-забавление. И после има твърде неприятни следствия и за целия човек - независимо, че се е забавлявал иначе. Та така и с блога, и с обществото, и с планетата, и с вселената (предполагам).

Поздрави! :)))
цитирай
17. babaelenica - 10. trubadur - Аз предложих лечение :)
29.03.2012 22:19
Или в лудницата се прилагат само електрошокове?
цитирай
18. babaelenica - 11. blackpredator
29.03.2012 22:29
Съгласна съм със спама, но на първа не излизат многобройните копи-пейст материали, освен първия от тях.
Ако се промени схемата за първа и ще трябва да преглеждаме последно публикуваните, това наистина е сериозен проблем.
Написах за едно "явление" - креч ли беше, не запомних ника, но там беше някакъв пълен абсурд. При това със стотици прочити, без коментари. То, такова чудо коментира ли се, холан?
:))))
Любопитно ми е защо мнозинството да се засели в килиите?
И как ще му се осигурят единични такива? :)))
цитирай
19. babaelenica - 12. elinora - Дръж!
29.03.2012 22:42
Пращам ти Lindt, че любимата марка на blackpredator, вече не е актуална. :)))
Относно блоговия терор имаш право.
Но аз виждам по-дълбоки причини.
Спомни си за обета на амбърите.
През този месец те се надпреварваха да пускат нови профили да заемат челно място в блога. Как пък не се досетиха, че начинът на писане, устойчивите словоформи и тематиката моментално ги издават?
Да ти говори нещо изразът "Ние не ядем доматите с колците"? Е, на мен ми говори.
:)))
цитирай
20. trubadur - Многоуважаеми бекс,
29.03.2012 22:46
хайде да не се правиш на такъв, какъвто не си, тъй като и ти си един от тия, замърсяващи сайта с простотии в космиически мащаби. Взимайки страната на една от бандите в сайта, пригласяйки на али и катана в невероятните идиотизми, които затрупаха горкия сайт, принизявайки се до там, че ти се привидях в един анонимен и надълго и нашироко лаеше, че ние с бабаеленица сме комбина...ти си един от тия, които уммрисаха блога. Пасмината, която се върти около теб, те превърна в едно голямо нищо - отдавна ти го казах, и едва ли точно в тоя блог, един от само няколкото, чийто автори имат интелект в тиквите си, мястото ти е при гиргините и катаните.С тях се съвокуплявайте словесно, с тях си обменяйте простотии, а в тоя блог не си отваряй устата, ако обичаш.
цитирай
21. becksss - Многоуважаеми Трубадуре,
29.03.2012 22:56
необяснима е агресията ви спрямо мен. Да не би нещо да съм ви засегнал?
цитирай
22. babaelenica - 15. becksss,
29.03.2012 22:58
Силно съм изненадана, че намираш простотиите и обикновените злостни заяждания за глътка свеж въздух.
Колко ли трябва да те е гепила носталгията по простащината на България, щом смяташ така. А уж имаше намерение да се отдалечиш именно от подобни БГ проявления.
Или щом участваш в подобни купони се чувстваш задължен да ги защитаваш? Интересно, защо не затваряш устите на кречеталата, когато спекулират с мен?
Ти отдавна принадлежиш към определен "приятелски" кръг и независимостта ти е просто една маска.
Дойде краят на сезона, маските паднаха и всичко лъсна като огледално езерце в самотен оазис.
:)))
цитирай
23. babaelenica - 20. trubadur,
29.03.2012 23:00
Аз решавам кой да коментира в моя блог.
цитирай
24. trubadur - Бекс,
29.03.2012 23:06
обясних ти, че беше свръхпросташко и свръхклюкарско да пригласяш на единицата мярка за подлост и мръсотия 1 катан и да развяваш из блога, че сме си общували по всички възможни начини с нея. За мен и за огромен брой други катана е символът на мръсотията в сайта и фактът, че не се отърсваш от него, е ясен - и ти си като него.
цитирай
25. babaelenica - 16. magicktarot - Привет, магична!
29.03.2012 23:17
Не е ли по-добре да си злоупотребяват с алкохола, а не да се упражняват върху избрани глави, при това с неподходящи думи?
Все някой не им харесва, все някой не отговаря на критериите им за възраст или телосложение. Като прибавиш и високите изисквания за красота (като че ли тук е модна агенция), направо е непоносимо.
Най-противното е, че с многобройни коментари (обикновено от "приятелския" кръг), тези нелицеприятни статии заемат челно място и доставят естетическа наслада само на техните автори.
Ако някой страничен се включи, поемат неговия коментар и се написват седем-осем нови.
На теб приятно ли ти е да наблюдаваш ежедневни свади?
цитирай
26. becksss - Трубадур,
29.03.2012 23:24
ти за това ли ревеш бе, мой човек!? Шегуваш се, нали? А аз какво да кажа, когато половината сайт ми обсъждаше сексуалния живот заради такива като вас?

Еленице, въобще нямам намерение да се обяснявам с теб - от личен опит вече знам, че теб никой не може да те убеди в нищо.

Айде, приятна вечер!
цитирай
27. kite333 - Аууу то било страшно бе Хелън,
29.03.2012 23:29
добре,че освен любимите ми, рядко чета други - амбъри мамбъри.
И поздрави за линка към поста на beija.
цитирай
28. babaelenica - Кво му е страшното, Хвърчилке? :)))
29.03.2012 23:35
Виртуално преплитане на шпаги.
Някои хора не правят разлика между виртуал и реал.
Всъщност аз трябва да ти благодаря, защото ти първа ме насочи към този чудесен автор!
цитирай
29. trubadur - Бекс,
29.03.2012 23:38
само ти казвам, че катана те омърсява като всичко около него и номерът му с амбърите алармолини и деспиниди е ясен за всички, но защо ти и и аз имаме бан, а той - не?
цитирай
30. tsanynka - Поздрави
30.03.2012 02:35
от една новодошла!:)Съвсем от скоро съм в тази общност.Имам блогове в Blogger и в Netlog,но си направих блог в Blog.bg,защото ми се стори по-комуникативен...хахаха...Още на втория ден попаднах на постинги,след които в коментарите се водеше ожесточена"престрелка" посредством обиди,цинизми,псувни,плювни и прочие словесни подръчни средства...Лелеее,казах си,къде се посях и къде поникнах!Банди в сайта,приятелски кръгове,амбъри-мамбъри...миниатюрен шареничък модел на шареното ни общество...Но реших да остана,защото блогът е връзката ми със света и спасение от самотата и носталгията...Аз не съм автор-творец,пиша за неща,които са ме впечатлили и ме вълнуват.Споделям ги,защото предполагам,че и други биха се развълнували...С моите скромни писания не съм обидила никого...Но каква беше изненадата ми,когато преди 3-4 дни получих няколко съобщения от непознат блогар,които бяха много негативни.Нямам представа на какво се дължи злобата на този човек,след като не съм и подозирала за съществуването му докато не ми прати съобщенията...Както и да е-такива неща не могат да ме стъписат,нито да ми създадат душевен дискомфорт,просто още едно доказателство,че част от обществото е мнооого болно...
Подкрепям Ви,госпожо-ПЪЛНО ПРЕНЕБРЕЖЕНИЕ за подобни спамъри!
Можете да прочетете мнението ми по подобен повод в постинга "За НЕТА,БЛОГА...и още нещо..."-http://tsanynka.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/06/za-neta-bloga-i-oshte-neshto.915678
Поздрави и лека вечер:)
tsanynka
цитирай
31. kite333 - Не е толкова страшно Хелън,просто се зачудих какво да изкоментирам :))
30.03.2012 08:09
Аз посвикнах,но още се чудя защо хората хабят енергия за подобни неща.
Обиди,че анонимни,че на лични,че тоз бил на първа,че оня имал серийни постове -
истината е че на този блог му се придава важност,каквато няма.
Тук е такъв тюрлю-гювеч,без претенции за литературна,политическа,поетическа или друга възвишеност и който го приеме ще си се чувства комфортно.
Ignor all му е майката .
цитирай
32. shtaparov - Най-най
30.03.2012 09:16
Най го обичам с ядки и стафиди. И с избрана от мен компания разбира се! :))
цитирай
33. alllyallly - Бях сигурна, че без мен няма да мине :))
30.03.2012 09:38
trubadur написа:
хайде да не се правиш на такъв, какъвто не си, тъй като и ти си един от тия, замърсяващи сайта с простотии в космиически мащаби. Взимайки страната на една от бандите в сайта, пригласяйки на али и катана в невероятните идиотизми, които затрупаха горкия сайт, принизявайки се до там, че ти се привидях в един анонимен и надълго и нашироко лаеше, че ние с бабаеленица сме комбина...ти си един от тия, които уммрисаха блога. Пасмината, която се върти около теб, те превърна в едно голямо нищо - отдавна ти го казах, и едва ли точно в тоя блог, един от само няколкото, чийто автори имат интелект в тиквите си, мястото ти е при гиргините и катаните.С тях се съвокуплявайте словесно, с тях си обменяйте простотии, а в тоя блог не си отваряй устата, ако обичаш.



Ти ли точно пишеш али ...нима не ми пускаш ЛС с компрометиращи неща за твои врагове...поне не пиши ''али'', че тотално се компрометираш.......нали знаеш колко ми пука за някой от тук или за групите ви, или за други ваши вълнения...
Елинорка пак реве горката, точно ти ли, дето ме обсъждаш по три дни колко съм грозна?:))) Е па грозна съм, а ти си ????!!! КОЯ:))))
Продължавайте да ме обсъждате по три пъти на ден и се надявайте да ми накривите шапката:)))))
Не ми го побира главата, най- много реват тези които са най- активни да обсъждат личния живот на Али...:)))))))

п.п. Еленица понеже не те познавам, но съм виждала глупости за теб в сайта, кажи какво е усещането да четеш еротични фантазии за себе си от хора, които не те познават, хора, които те обсъждат с повод и най- вече без повод, хора тотално скрити зад ник и завеса или напълно анонимни...Смяташ ли, че на такива трябва да се замълчи и може ли да реве анонимен(с ник) от обида, че съм го наранила?!?!?:))) Имат ли право да обсъждат хора като мен- напълно съм открита коя съм, що съм, аватара е мой...а аз да нямам право да отговоря на невинните опити да ме засегнат?:))))))
цитирай
34. pevetsa - Мдааааааааа, шоколада е за предпочитане :))))))
30.03.2012 09:43
Другото няма да коментирам, не че нямам думи, не че ме е страх, просто ще затворя блога ...
Изпих си кафето вече с парченце шоколад / запазили са ми парченце децата от снощи / и ще отида да им направя закуска, на моето забавление, малките Алекс и Ели.
цитирай
35. landing - Ех, Хелън!
30.03.2012 10:06
Защо това напрежение? Не свикна ли вече, Ките хубаво ти е казала. И аз онемявах от простотии, но вече подминавам. Тия хора не разбраха, че никой не се интересува от смешните им и жалки психопатии, скандали и интриги. Няколко жалки боклучави плъха, които вечно са тук, вечно обидени, вечно наранени, вечно неразбрали, или погрешно разбрали, чакат някой враг да пусне постинг, да му го върнат с контра постинг- громящ и безжалостен, според тях, а всъщност един голям смях. Радвай се Хелън, че в живия живот не ги познаваме и не познаваме хора като тях. Сега предизвикват у мен състрадание и съжаление, но понякога като зачета, освирепявам и искам единствено да разпробия на някой чутурата. Да спадне това налягане и да намерят покой- и те и всички около тях.

Не разбирам потребността на хората да си развеят шарените гащи на мегданя, по каквато и да е причина, но философски приемам, че хората са глупави в болшинството си, така че е по нормално да дрънкат и правят глупости, отколкото да не. Като глупостта е с различни маскировки- наивна тъпота, необразованост, мракобесие, фанатизъм, тесногръдие, озлобление, инатест реваншизъм и какво ли не. От друга страна има една порода хора, за които забавленията са валидни само на гол гъз. Хубаво, но като ги виждаш, че са разпънали гологъзия катун- просто си намираш встрани друго място, с други гледки и други хора, и готово! Абе... защо се занимаваш изобщо?
цитирай
36. hristo27 - НЕ на терора, ДА на шоколада!:)
30.03.2012 10:18
НЕ на терора, ДА на шоколада!:)
цитирай
37. karaiany - Много добре го започна с шоколада. ...
30.03.2012 10:46
Много добре го започна с шоколада.Аз самият освен Lindt,нищо друго не признавам !
Всичко , което си го казала е вярно , та дори до последната запетая. Знаех си , че ще отвoриш кошера на злите оси ! :))))_
Почнах да чета коментарите и веднага опткрих (без изненада , разбира се) , че най - големите апаши най - силно се развикаха : " Дръжте крадецааааа!!!! " Торбата с кометaри ще се пръсне по шевовете ( do dove4era).....:)))
Пустият му Lindt взе да добива горчивия вкус на комунистически марципан от време оно. Достатъчно е да хвърлиш поглед на първата страница през последните 2-3 седмици и си даваш сметка за какво иде реч. Но като гледам , дръгливата кранта блог беге няма да роди арабски жребец и след 100 години . :))) Както се изрази един от коментиращите по- горе ,"лебедите отдавна почнаха да отлитат "....откакто по тия краища започна непрекъснатата воня ...И почваш да се питаш : дали не свикнахме вече? ( алюзия по повод искреното ти учудване към коментара на един от блогерите ) .
цитирай
38. syrmaepon - терор има за кйто го допуска до себе си
30.03.2012 11:06
постинга на beijaflor също е хубав .Поздрави !

цитирай
39. trubadur - Али, не си тема на постинга, само ...
30.03.2012 11:09
Али, не си тема на постинга, само мимоходом те споменах във връзка с коментара на бекс. Коакто ти писах и на лични, редно е и тая, с която си разменяхте любезности, да получи бан, защото с безумните си крясъци по мои приятелки надмина всички допустими дори и за нея върхове на мръсотията. Надявам се, че сте спрели с тия противни дърпания за косите.Наистина с бекс бъдете независими, а не се приобщавайте към най-отвратителната банда тук.
цитирай
40. tili - Ти сега какво?
30.03.2012 11:30
Бориш се за всемирна любов и вечен мир? Вълкът и агнето да плеснат с ръце и да се прегърнат?
Това му е хубавото на нета, че дава възможности на всички - умни, тъпи, сложни, прости, красиви, грозни, бедни, богати, млади, стари - продължи нататък. Списъкът е безкраен.
Силно се надявам, че агресията, която се излива във виртуала се тушира в реала.
Сайтът е търговски обект, а не институт за благородни девици. Тук важат не прочити, а кликове, затова някои "статии" и "блогъри" се мъдрят постоянно на първа. Скандалите са печеливши.
А иначе - всеки си има кръг от хора стойностни, според собствените му критерии и си общува главно с тях. Кога виртуално, кога реално. Ако не ти харесва - напускаш и толкоз! Шоуто ще си продължи докато има интерес към него.
За мен - черен шоколад "Линдор 80%" моля:)))
цитирай
41. babaelenica - 30. tsanynka - Здравей!
30.03.2012 12:14
Новодошла, новодошла, пък колко бързо се ориентираш. :))) Браво! Е, има по-схванати от теб, дето уж са отдавна тук, пък нищо не знаят и нищо не разбират, ха-ха-ха. Не знам защо, но докато четях Вашия коментар и в главата ми прокънтя песента на Ъпсурд „3 в 1 (неочаквано добра комбинация)“. Откога не съм озвучавала музикално текст, а сега ми се получи.
Благодаря за подкрепата, смело напред!
цитирай
42. babaelenica - 32. shtaparov
30.03.2012 12:20
А пък аз обичам черен и с бадеми м-м-м-м-м.
:)))
цитирай
43. babaelenica - 31. kite333 - Нещо странно става в Дания...
30.03.2012 12:26
Написах два коментара и те не се появиха. Забелязах само, че последният липсва и го повторих, но твоят отлетя в небитието. Може да си ги прибират на склад, откъде да зная?
Вкусно нещо е тюрлю-гювеча, но сърцето ме тегли към шоколаааааад. :))))
цитирай
44. dushka - !
30.03.2012 12:33
И аз обичам шоколад!:))) Регистрирах се тук преди по-малко от година, мислех, че ще мога да се забавлявам, но не се оказа точно така. Стигнах до извода, че не трябва да се взимам на сериозно. Никога не трябва да забравяме реалността и нейните предимства. Според мен, човек трябва да бъде себе си както във виртуалното пространство, така и в реалността и никога да не забравя, че интернета може да бъде забавен и полезен, но не е начин на живот.
цитирай
45. men - ТУРБО4 Не се връзвайте на ...
30.03.2012 12:39
ТУРБО4


Не се връзвайте на този извратеняк и есхибиционист! Той просто лъже и ви разиграва!
Този тъпак turb04 преди три години написа в блога си, че е раково болен за да стане център на внимание и да събира съчувствие!

НЕ МУ ВЯРВАЙТЕ!

ТРОЛИ ВИ!

ЛЪЖЕЦ - НЕ ГО Е СРАМ ДА ЗЛОУПОТРЕБЯВА С ДОБРОМАНЕРЕНОСТТА НА ХОРАТА В БЛОГ.БГ!


ПОИСКАЙТЕ МУ ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ТВЪРДЕНИЕТО СИ.

ПИША МУ, НО Е С МОДЕРАЦИЯ Е НЕ ДОПУСКА КОМЕНТАРИТЕ МИ.
цитирай
46. babaelenica - 33. alllyallly - Такаааааа....
30.03.2012 12:42
Ако се вгледаш в коментарите, хората при мен не си отправят лични обиди.
Коментираме явлението.
Да, неприятно е да обсъждат физиката ти, колко си красива или грозна и пр. простотии.
Но ти им даваш повод, Али.
И аз не те познавам, но поведението ти издава, че се засягаш от някакви си забележки по твой адрес. Имало ли е случай да премълчиш, като се усмихнеш под мустак?
Убедена ли си, че пускайки постинг след постиг с обиди към когото и да било, така защитаваш достойнството си? В повечето, да не кажа в 99 % от случаите, реакцията на човек предопределя и бъдещите действия на опонентите му.
Поне аз имах "удоволствието" да бъда обект на злоба и завист. Смятам, че моето поведение е било достойно и тези, които още имат надежда да се упражняват с името ми, са на дълбоко погрешна позиция. Има някои елементарни правила в човешкото общуване, които съм научила още като невръстно дете, едно от тях е:
"Уважавай, за да те уважават".
Доста често твоето и на приятелите ти така наречено "забавление" наранява други хора. Те ти отвръщат и свадите се превръщат в безкрайни виртуални войни.
Нима мислиш, че си победител и печелиш нещо от тях?
цитирай
47. babaelenica - 34. pevetsa - Виж как знаеш? :)
30.03.2012 12:45
Искаш ли да сътвориш една нова песен?
Предлагам работно заглавие: "Нито ден без шоколад".
:)))


цитирай
48. becksss - Трубадур,
30.03.2012 12:53
trubadur написа:
само ти казвам, че катана те омърсява като всичко около него и номерът му с амбърите алармолини и деспиниди е ясен за всички, но защо ти и и аз имаме бан, а той - не?

Аз съм с БАН, защото има оплакване от някои мои постинги - поне това ми обясниха. Въпросът е, че досега не се бях замислял колко комфортно е всъщност да си с БАН. Четат те само хора, които искат да те прочетат, а не някакви случайни, попаднали на блога ти. Един вид, БАН-ът има очистително действие.
цитирай
49. babaelenica - 35. landing, скъпа,
30.03.2012 12:56
не се напрягам, ама никак даже.
Вземам си шапката и се изнасям за месец от блога.
Но нали съм борец за свобода, а напоследък и за мир.
А бе антитерористка, с една дума. :)))
През този променлив мартенски месец (като правило нежен, женски и каквото там се сетиш), се бяха развихрили такива невероятно люти битки, сякаш следваше преразпределение на Държавния резерв. Не нашия - американския. :)
Може да ме сметнеш за наивна, но си мисля, че от днес ще станем с една идея по-добри.
:)))
цитирай
50. анонимен - Прочетох това за Амбърите. Лично засегнат съм. И понеже предвидих такова нещо.
30.03.2012 12:59
Не е за пръв път да пишеш врели и некипели. Дадохме ви права да се жалвате и да искате изтриване на тези /ужким нови акаунти/. Ще бъдеш ли така любезна и да се аргументираш? Цитирам фразата " През този месец те се надпреварваха да пускат нови профили да заемат челно място в блога. Как пък не се досетиха, че начинът на писане, устойчивите словоформи и тематиката моментално ги издават? Да ти говори нещо изразът "Ние не ядем доматите с колците"? Е, на мен ми говори."
А, да! И склонна ли си да се обзаложиш на нещо течно. Така или иначе ни е тръгнало на уиски. Защо да не продължим?
Мога ли да ви попитам с Трубадура нещо?
Ти самата, колко акаунта имаш?
Трубадура колко акаунта има и не тероризира ли и той блогъри?
цитирай
51. анонимен - Ако това е така! Направо го забравям.
30.03.2012 13:01
men написа:
ТУРБО4


Не се връзвайте на този извратеняк и есхибиционист! Той просто лъже и ви разиграва!
Този тъпак turb04 преди три години написа в блога си, че е раково болен за да стане център на внимание и да събира съчувствие!

НЕ МУ ВЯРВАЙТЕ!

ТРОЛИ ВИ!

ЛЪЖЕЦ - НЕ ГО Е СРАМ ДА ЗЛОУПОТРЕБЯВА С ДОБРОМАНЕРЕНОСТТА НА ХОРАТА В БЛОГ.БГ!


ПОИСКАЙТЕ МУ ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ТВЪРДЕНИЕТО СИ.

ПИША МУ, НО Е С МОДЕРАЦИЯ Е НЕ ДОПУСКА КОМЕНТАРИТЕ МИ.

цитирай
52. monaliza121 - Шоколад и забавления - да, но от т...
30.03.2012 13:01
Шоколад и забавления - да, но от терор не се интересувам.
цитирай
53. babaelenica - 36. hristo27 - НЕ на терора, ДА на шоколада!:)
30.03.2012 13:07
Усещам те аз!:)))
и ти си антитерорист, също като мен, ха-ха-ха.
цитирай
54. babaelenica - 37. karaiany - Ама аз, такованка, с терапевтична цел, бееееееее :)))
30.03.2012 13:13
Нали е необходимо да се постави диагноза, преди да се лекува каквото и да било заболяване?
А блоговото заболяване е налице.
Избрах лекарството да бъде шоколад.
Той ни кара да се чувстваме щастливи.
Тогава по-трудно бихме могли да излъчваме ненавист.
С риск да повторя някоя участничка в конкурс за красота, ще кажа - искам да има световен мир!
:))))
цитирай
55. babaelenica - 38. syrmaepon - терор има за който го допуска до себе си
30.03.2012 13:16
И си права, и не си съвсем.
Може да не го допускаш, но той така те обгъща отвсякъде, че понякога се задушаваш.
Иска ти се да извикаш - хора, спрете се, какво правите?
Е, днес аз извиках.
Дано не съм глас в пустиня.
цитирай
56. babaelenica - 40. tili - Ти сега какво?
30.03.2012 13:21
Моля те, недей да ме караш да променям природните закони. :)))
Кауза пердута.
Какво лошо има във всемирната любов?
Мисля за доброто на вълците, може да им се пръсне търбуха от преяждане с огромен брой агънца, ха-ха-ха.
Грабвай шоколадчето и пускай музичката!
:)))
цитирай
57. babaelenica - 44. dushka,
30.03.2012 13:25
Прекрасно е, че си го разбрала.
Но това не важи за неколцина, които намират смисъла на живота си в доминиране във виртуалното пространство.
цитирай
58. babaelenica - 45. men, защо реши да потърсиш трибуна тук?
30.03.2012 13:27
Какво значение има за твоя живот здравословното състояние на друг потребител?
Или се страхуваш от зараза?
Споко, през мрежата не прихваща.
:)))
цитирай
59. alllyallly - разкарай се! Ето ти доказателства!!! http://btvnews.bg/bulgaria/incidenti/dete-e-blsnato-na-peshehodna-pteka.html
30.03.2012 13:30
men написа:
ТУРБО4


Не се връзвайте на този извратеняк и есхибиционист! Той просто лъже и ви разиграва!
Този тъпак turb04 преди три години написа в блога си, че е раково болен за да стане център на внимание и да събира съчувствие!

НЕ МУ ВЯРВАЙТЕ!

ТРОЛИ ВИ!

ЛЪЖЕЦ - НЕ ГО Е СРАМ ДА ЗЛОУПОТРЕБЯВА С ДОБРОМАНЕРЕНОСТТА НА ХОРАТА В БЛОГ.БГ!


ПОИСКАЙТЕ МУ ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ТВЪРДЕНИЕТО СИ.

ПИША МУ, НО Е С МОДЕРАЦИЯ Е НЕ ДОПУСКА КОМЕНТАРИТЕ МИ.

цитирай
60. alllyallly - Изобщо няма да си мълча, защото не съм от тези смирените:)
30.03.2012 13:37
babaelenica написа:
Ако се вгледаш в коментарите, хората при мен не си отправят лични обиди.
Коментираме явлението.
Да, неприятно е да обсъждат физиката ти, колко си красива или грозна и пр. простотии.
Но ти им даваш повод, Али.
И аз не те познавам, но поведението ти издава, че се засягаш от някакви си забележки по твой адрес. Имало ли е случай да премълчиш, като се усмихнеш под мустак?
Убедена ли си, че пускайки постинг след постиг с обиди към когото и да било, така защитаваш достойнството си? В повечето, да не кажа в 99 % от случаите, реакцията на човек предопределя и бъдещите действия на опонентите му.
Поне аз имах "удоволствието" да бъда обект на злоба и завист. Смятам, че моето поведение е било достойно и тези, които още имат надежда да се упражняват с името ми, са на дълбоко погрешна позиция. Има някои елементарни правила в човешкото общуване, които съм научила още като невръстно дете, едно от тях е:
"Уважавай, за да те уважават".
Доста често твоето и на приятелите ти така наречено "забавление" наранява други хора. Те ти отвръщат и свадите се превръщат в безкрайни виртуални войни.
Нима мислиш, че си победител и печелиш нещо от тях?



Каквото повикало, такова се обадило е валидно за мен, отговарям както намеря за добре..мисълта ми беше, че точно тези които най- много се завират в личния живот на открити хора като мен, най- много реват после от обида. а да реве анонимен за всички потребител, защото видите ли тази али го засегнала, защото си позволил да я обсъжда ей така за гаврата...е не разбирам, защо после реве??!!
Когато си нападнал, защо не понасяш да те нападат, това ми е въпроса??!!
Когато тероризираш, защо не можеш да понесеш терор?? Айде малко справедливост да има в този блог...или някои са с привилегии да обсъждат мен, онагледено със снимка, а когато им ''отговоря'' настава вой и рев??:))))
Торта Гараш или черен шоколад+ трюфели :)
цитирай
61. alllyallly - men много сериозно пишеш като ЛИДИС ...
30.03.2012 13:43
men много сериозно пишеш като ЛИДИС и ако си тя майната ти, ако не си пак майната ти!!!!
цитирай
62. babaelenica - 50. katana, кацна ли ми? :)))
30.03.2012 13:49
Най-подир и ти да се почувстваш засегнат, а то напоследък май само ти засягаш с безпардонното си поведение.
Нали не се изживяваш като ментор от последна инстанция, че да определяш кой, какво, как и кога да пише?
Кой си ти, че даваш и отнемаш права?
Да не си мислиш, че трябва да се чувствам длъжна да отговарям на безсмислените ти въпроси? Каквото зная - зная го. Но не го тиражирам като обвинение. Само констатация.
Понеже се смяташ за най-великият провокатор в блога, знай, че с поведението си ставаш доста неприятен за много хора. Все някога някой трябваше да ти го каже. Няма да се впускам в психологическа обосновка, ти най-добре си знаеш защо е така.
Досега не съм коментирала нито веднъж, подчертавам нито веднъж в твой постинг, защото не ме кефиш. Демонстрацията на превъзходство според мен, не е най-добрият подход за себеизразяване.
Обикновено върша неща, които са ми приятни. Сред тях не влизат обсъждане на външния вид на блогърката али, нито възрастта на блогъра катана.
Всеки е това, което е.
Дори да се преструва, след известно време същността на даден човек изплува на повърхността и в зависимост от пълнежа, отгоре се носи или катран или масло от рози.
Успокой се човече, приеми, че ти не си най-важното нещо в интернет пространството, освен в собствения си живот!

цитирай
63. alllyallly - И да, не отговарям на 95% от заяжд...
30.03.2012 13:57
И да, не отговарям на 95% от заяжданията, интересни са ми само някои от блогърите, които напълно неадекватно фантазират за мен:) Не мога да се засегна, това е игра за мен, но явно за хапливите мари, лудиски, елинори, рустамовци и подобни е терор, хем хапе, хем реве...обсъждат с удоволствие али, но не понасят да бъдат обсъждани от мен:) Е ще се наложи да свикнат, който го е страх от вълци, да не ходи в гората:)))
цитирай
64. babaelenica - 60. alllyallly - Изобщо няма да си мълча, защото не съм от тези смирените:)
30.03.2012 14:01
Защо слагаш знак за тъждественост между смирените и мълчаливите?
Блог.бг е като златна мина за изследванията на психолози и психиатри.
Хубаво, парадираш с откритост, но някой искал ли е от теб да предоставяш всичките си данни в нета? Ти си го сторила доброволно. Достатъчно умна си, за да знаеш за евентуалните щети, които могат да настъпят при предоставяне на лични данни.
Т.е., ти съзнателно си поела риска. Когато тези щети са настъпили, ще се наложи да търпиш последиците и да се сърдиш на себе си.
И аз имах недалновидността да превърна виртуален в реален контакт и си платих.
Налага се да изядеш торба сол с някого, за да открехнеш завесата над личността му.
Иначе всеки може да ти се пише приятел, да се усмихва и в същото време да ти крои гадни номерца.

цитирай
65. babaelenica - 63. alllyallly - Я, ново коментарче :)))
30.03.2012 14:11
Али, али, мислиш ли, че изброените си фантазират за теб?
Хората знаят, че ти "палиш бързо моторетката" и те задяват, като очакват предвидима реакция. Ти ги задоволяваш напълно. Оправдаваш всичките им очаквания. Е, защо да не се гъбаркат, като си най-подходящата мишена?
Има друго обаче - в твоите отговори, ти показваш злост, с което издаваш, че си засегната. Защо се засягаш, Али? Нали за теб всичко е игра и забавление?
И все пак аз наричам забавление друг тип закачки.
Тези, изпълнени с провокативен хумор, а не с цинични подмятания за състоянието на всички роднини до девето коляно.
А бе, не казах ли, че на всичко игнор му е майката? :)))
цитирай
66. анонимен - Колко много думи, за да прикрият едно просто действие.
30.03.2012 14:16
Лъжа, бе хора! Ама ще ми вЕрвате! Когато става дума за облог, имам право да давам право. В условията на облога са тези права.
Бабче, дай да се разберем. Не съм ти кацнал и не съм засегнат в смисъла на твоето тълкувание. Споменала си, че нарушаваме условията на честен облог. В превод, че лъжем. Ами докажи го. Детския похват, "Знам, ама няма да кажа, пък" го пробутвай на други. Аз също не те коментирам, сега е изключение, защото и ти не ме кефиш.
Сега да спомена и поведението ми. Едни хора не кефя, други пък кефя. Хубавото е, че тези които кефя, кефят и мен и това е последвано от близки срещи от трети вид. Сигурно си разбрала, че не си правя труда да се представям като друга личност? Все пак, направи услуга на Алекс. Покажи му кои са наши клонинги. Помогни му да спечели облога. Ако докажеш, ще те почерпи с уиски, което ще купя аз.
цитирай
67. alllyallly - Данни в нета?? не мисля, че съм да...
30.03.2012 14:17
Данни в нета?? не мисля, че съм давала, името ми го пусна човек, който познавам лично:) Не ме притеснява какво се говори за мен, а че реват анонимни от мен!! Май упорито отклоняваш въпроса ми!
Ок, ти дето пишеш за ТЕРОР в нета, коя си, някой знае ли те, може ли да кажеш, че някой е навредил на теб от нета с тероризиране?? НЕ си ли една от напълно анонимните, които раздават правила и определят норми за поведение?:))
Не съм и от мълчаливите, нямам притеснения да ме виждат , да ме чуват, да пият кафе с мен...нямам какво да крия, не разбирам психологията на всеки, който зад ник твори, коментира, обижда, тероризира, обсъжда други хора, как изобщо си го позволява? За теб се отнася също! Реална ли си, баба ли си, еленица ли си, кой те е тероризирал теб..аз знам само за история с теб и бекс, която се надявам да не е вярна, защото ако е...моля те не искам да е вярна, ужасна е !!!Тероризират бекс , чрез теб анонимната, разбираш ли..това е само пример. Бекс е реален, открит и наивен(да ме извинява, може би думата е доверчив)...точно такива стават жертви на терор! А милата госпожица елинор, която е абсолютно анонимна, си позволява да реве от терор..значи засегнат тероризиран пише отново нормално, а анонимна незнайна ревла, реве та се къса от терор...май нещо не сте наясно или се чудите какво да пишете и пишете това което ще го ''лапнат'' масата хора тук...
цитирай
68. babaelenica - 66. katana :)))
30.03.2012 14:22
Може да имаш облог, но не с мен.
Остави аз да преценя с кого мога да се обзалагам.
Или си толкова самонадеян, че всички трябва да приемат твоите и само твоите условия?
цитирай
69. alllyallly - Разликата между мен и другите хора е, че аз мога да си позволя да бъда каквато искам:)))
30.03.2012 14:23
babaelenica написа:
Али, али, мислиш ли, че изброените си фантазират за теб?
Хората знаят, че ти "палиш бързо моторетката" и те задяват, като очакват предвидима реакция. Ти ги задоволяваш напълно. Оправдаваш всичките им очаквания. Е, защо да не се гъбаркат, като си най-подходящата мишена?
Има друго обаче - в твоите отговори, ти показваш злост, с което издаваш, че си засегната. Защо се засягаш, Али? Нали за теб всичко е игра и забавление?
И все пак аз наричам забавление друг тип закачки.
Тези, изпълнени с провокативен хумор, а не с цинични подмятания за състоянието на всички роднини до девето коляно.
А бе, не казах ли, че на всичко игнор му е майката? :)))


А панто, елинор, мар и подобни не могат, защото не им стиска да се покажат:) Аз показвам това което искат или си изпросят, но снощи в реално заведение, с реални блогъри си прекарахме реално добре и те сами реално видяха що за идиот съм аз :)))))))И аз реално се напих , само с една реална бира:)))) ха ха наистина ли смяташ, че това тук не е игра...???Игра е и най- якото е когато победиш скритите потайни , анонимни мрънкалници и ги накараш да мислят за теб и да играят играта, играта се играе по моите правила, анонимните само дават повод за старт:)))
цитирай
70. ran - докато има Игнор - ще има Терор!
30.03.2012 14:26
по-скоро, игнорът върши работа само в най-тежките случаи
за другите си трябва въоръжаване, най-вече на горния етаж :)))

Наистина "отвори кошера на злите оси", Хелън. Като антитерористично шило в торба си ;))))

@tili, това 80%-ното много горчи-и! :)
цитирай
71. babaelenica - 67. alllyallly,
30.03.2012 14:27
Къде видя налагане на правила?
Защо обръщаш смисъла на написаното от мен?
В частност аз се противопоставих и на коментарите по твой адрес, но ти предпочиташ да се чувстваш нападана, за да се защитаваш.
От кого и защо, Али?
Не се изживявай като жертва.
Трябва ли човек да е лично засегнат, за да изрази позиция?
Прочете ли, че все още зная какво е предназначението на един блог?
Да, има хора от този сайт, с които имам реални срещи, но те не са предмет на обсъждане тук.
цитирай
72. kostas - :)) ciao cara, Както е казал дядо ми : Радвай се ,че реагираш ЗНАЧИ СИ ЖИВА!
30.03.2012 14:32
В първият случай получаваш "серотон" а във втория "адриналин"??? Както и да го погледнеш все нужни съставки?? Ха сега де? Пък и да ти кажа, не е възможно да се справиш с всички "досадни мухи" . Аз съм минал на шопския вариянт " що да се кося, като ще ми мене" ..Отчупи си едно парченце шоколад и се НАСЛАЖДАВАЙ....Порови се в 4-ят том на ОШО ,там има някои неща по темата....Жива и здрава .Ник
цитирай
73. babaelenica - 69. alllyallly - Разликата между мен и другите хора е, че аз мога да си позволя да бъда каквато искам:)))
30.03.2012 14:33
Не съм адвокат на ничия страна, но позволи и на другите участници в играта да бъдат такива, каквито поискат.
С думите си, ти ми подсказваш, че в реала си съвсем друг човек.
Ами тогава, защо не допуснеш, че и изброените от теб също са други хора?
Те също може да играят някаква роля.
Отново те връщам към съждението за торбата със сол.
:)))
цитирай
74. babaelenica - 70. ran - Здравей, о, несравнимий :)))
30.03.2012 14:37
Спец съм по кошерите, ама предпочитам в тях да има пчели, а не оси.
Все пак от пчелите остава усещане за сладост, нъл тъй?
Антитероризмът е възникнал веднага след появата на тероризма.
За баланс, ако не за друго.
:)))
цитирай
75. alllyallly - Обожавам да паля моторетката, да ...
30.03.2012 14:42
Обожавам да паля моторетката, да отговарям на постове в които обсъждат и фантазират за мен, даже засилвам фантазиите с коментари, не отричам нищо казано тук за мен, освен това че приятелят ми е гей, това което елинор и мар упорито повтарят тук в блога...катана го видя, мъж е и то доста забавен...Та говорете си , не ми пречите, аз не се оплаквам от терор, защото не можете да ме засегнете с думи, нито да промените живота ми такъв какъвто е...това, че аз с мои реплики ви наранявам си е лично ваш проблем...Пак се повтарям но не разбирам защо точно терористите на блога реват от терор?:)) Да бе мирно седяло не би чудо видяло:)
Иначе съм напълно против хейтърите, които влизат тук само и единствено да мразят, чрез коментари, но те толкова могат:) Те са ми най- смешни и на тях не се старая да отговарям!

Петък е , реално някои от вас ще си седят тук да си мрънкат, а други не...аз съм от вторите:)
цитирай
76. babaelenica - 72. kostas - :)) ciao carо,
30.03.2012 14:43
Амчи аз направих неочаквано добра комбинация - серотонин + адреналин, кой е като мен?
Жива съм, но съм леко променена.
Не се впрягам на непремерени думи, от когото и да са изказани.
Писменото изразяване е неотменима част от личността.
цитирай
77. babaelenica - 75. alllyallly - ти пак продължаваш с рефрена :)))
30.03.2012 14:57
Защо ме включваш в някаква групировка?
Не ти ли прави впечатление, че тук коментират толкова много хора, доста далеч от кръга на "обожаващите" те?
При теб основният коментатор е катана с по двайсетина коментара, че и повече. Превръщате постингите си в личен чат, който може да проведете и по скайп.
Зная отлично за похватите за излизане в челото на първа.
Ха сега погледни и кажи - има ли коментари от фейкове при мен, или това са реални хора, които по някакъв начин са съпричастни с темата, която обсъждаме?
Нали не искаш да кажеш, че аз съм една от терористките, които заливат сайта с безсмислени постове?
Имам 21 статии, с 2184 коментара. Както и да ги делиш, все е някакво постижение. Ако пишех глупости, както се изрази катана, щеше ли да има интерес към мен?
цитирай
78. trubadur - Светкавично са се разпознали те...
30.03.2012 14:59
Светкавично са се разпознали терористите воглаве с катана. Алармолин се е изходила пак, за да ни обясни, че няма нищо общо с катана, но само той й коментира, за да се качат на първа. Тоя месец беше прекрасен без амбъри, но си запушвайте носа, идва 1 април. Еленице, не говори като с равноправен събеседник със съществото катана. Елинор на едно място писа, че си на светлинни години над катани, гиргини и подобни. Смешното нещо катана просто трябва да бъде изхвърляно с ритници от блога ти, а това е моя работа.............Бекс, за мен банът не е пречистване, а наказание, тъй че нека да пречистват други, не мен.
цитирай
79. alllyallly - 1:1 съм тук и навсякъде:))))) Не съм ...
30.03.2012 14:59
1:1 съм тук и навсякъде:))))) Не съм жертва, не мрънкам и не се оплаквам:) Кое не се разбира, че трябва да паля моторетката и да се обяснявам като кифла, на кифли:))))) Жертви са мрънкалниците:)
цитирай
80. alllyallly - катана? Лично на мен не ми пречи, с ...
30.03.2012 15:03
катана? Лично на мен не ми пречи, с бан съм по молба на ревлата на блога лидис:)) Не искам да коментира при мен всеки , последно време пускам неща отнасящи се до конкретни хора така, че няма как да се обсъждат от други...
Понеже зад ника и тъпия аватар си много яка на думи, отговори ми с думи, не се показвай и без да изопачаваш въпроса ми: Знаеше ли че бекс е женен когато реши че е симпатяга?:)) С да или не ми отговори:)
Не съм в групировката на никой и не искам с никой да се карам, просто имам ужасната способност да съм гадна с гадните заядливци...и да отговарям( както казваш ти да паля моторектката) както намеря за забавно за мен:)))
ама ти си била много яка на обвинения , бих искала да споря с открити хора, страх ли те е да си открита?! Или просто не ти ''работи микрофона''?:)
цитирай
81. vostroto - :)
30.03.2012 15:05
А, за това ли ставало въпрос?:) Зачудих се за какви терористи говориш. Че то това си е открай час - по-горе видях коментар на men за turbo4, как се преструвал на болен от рак, още преди три години... Какъв ли човек трябва да си, за да лъжеш хората, че имаш такава болест?! Шокиращо!
Какво да кажа, ами дерзай, борецо, антитерористке:)
И си хапвай шоколада, сили да имаш, ще ти са нужни...:) Аз го предпочитам като Тили, не е глупаво това момиче, ей!:))) Но ако няма, ще се задоволя и с обикновен млечен , със стафиди:) Онзи ден открихме тенис-сезона, и шоколада на корта взе повече да се харчи:)
Поздрави!:)
цитирай
82. rustam - Хахаха
30.03.2012 15:19
Виж, еленице, какви въпроси, в крайна сметка, вълнуват лесидренската буля :" дали си знаела, че бекса е женен?"
Ами какво й влиза на тази пачавра в работата? Нея да я пита човек - какво ти влиза на теб в работата, бульо, отношението межде двама души, които са чужди за тебе?

После "другите" я обсъждали нея. Ми само за 10 минути хвърлих поглед в Блога и видях, че тя и другата мастия нюхач - "катаната" не са се спряли от сутринта да пишат и бришат дето сварят в сайта. И не видях и 1 ред писан за тях от друг. но те са успели да изръшкат половината блогъри.

Направо миризливи и мръсни хорица.
цитирай
83. alllyallly - Понеже ме чакат и нямам време за тук ...
30.03.2012 15:25
Понеже ме чакат и нямам време за тук повече само искам да кажа по повод тази статия, че нито повечето фенове на еленица не разбират какво е да си пострадал. НякоЬО си мен пише просташки коментар и тук половината му вярват! Аз съм реална, не съм ник и ЗНАМ, че Марин не лъже за рака, не лъже и за дъщеря си, не го харесвам на 100%(всеки си има трески за дялане), но не заради облеклото му или други негови качества, просто го уважавам, защото е открит и днес по една случайност тук отново се намери някоЬО животно да го изкоментира със такава злоба, че се чудя дали монитова му се е пукнал...Това дами господа е ТЕРОР, когато някой напълно неадекватно оплюва пострадал човек...
И най-мразим фейк да пуска актуални теми! Много е тъпо това!
Хубав уикенд и не спирайте да ме обсъждате, играта на думи я владея , не съм жертва, няма да мрънкам, няма да плача за вас, разплака ме само това което се е случило на Марина, честно разревах се) и дори начина по който еленица изкоментира трола МЕН ме навежда на някои мисли....за нея и феновете и начина по който отговори на хейтъра ме отврати:

58. babaelenica - 45. men, защо реши да потърсиш трибуна тук?
13:27
Какво значение има за твоя живот здравословното състояние на друг потребител?
Или се страхуваш от зараза?
Споко, през мрежата не прихваща.
:)))

аз лично бих го изтрила или бих го навряла в кучи гъз, защото Марин не лъже!!! но явно проблема ти еленице е само да играеш с думите, поне да беше изтрила тъпия коментар, никой не е редно да се подиграва така с който и да е, така не бих съскала дори към най- големия хейтър, който ме е тероризирал 40 години , защото дори хейтър не заслужава детето му да е в реанимация!!!!
цитирай
84. babaelenica - 79 и 80. alllyallly,
30.03.2012 15:29
Позицията на жертва и насилник, зависи от гледната точка.
Щом приемаш други хора за жертви, значи ти си насилникът, ерго терористът.
Без да назовавам изрично когото и да било, ти се припознаваш.
Казваш, че пишеш срещу конкретни хора, а защо СРЕЩУ, Али?
Толкова ли е стеснен мирогледа ти, че да стига само до обсъждане на някакви виртуални особи?
Аз не го вярвам.
Но ти всячески се стараеш да ме опровергаеш.
Казваш, че е недопустимо да се бъркат в личния ти живот и да обсъждат теб и гаджето ти. А какво правиш ти? Не е ли намеса в моя личен живот въпроса ти за отношенията ми с бекс? Ако го приемаш за приятел, никога не би задала подобен въпрос.
Какво и на кого доказваш, за мен остава загадка.
Да ти напомня ли, че ти започна диалог с мен, а не обратното?
И да, много съм яка и ми личи отвсякъде.
Не си мисли, че само ти имаш самочувствие.
цитирай
85. alllyallly - Ей смешник, не беше ли ти дето ме сваля 1 година бе ...май не понасяш буля като мен да ти откаже...
30.03.2012 15:32
rustam написа:
Виж, еленице, какви въпроси, в крайна сметка, вълнуват лесидренската буля :" дали си знаела, че бекса е женен?"
Ами какво й влиза на тази пачавра в работата? Нея да я пита човек - какво ти влиза на теб в работата, бульо, отношението межде двама души, които са чужди за тебе?

После "другите" я обсъждали нея. Ми само за 10 минути хвърлих поглед в Блога и видях, че тя и другата мастия нюхач - "катаната" не са се спряли от сутринта да пишат и бришат дето сварят в сайта. И не видях и 1 ред писан за тях от друг. но те са успели да изръшкат половината блогъри.

Направо миризливи и мръсни хорица.


хайде приемай загубите де, злобата с/у мен няма да те направи по- малко самотен дядко:))))
Кой ми се моли за Гришата да помагам бе, кой ме кани на гости САМА, кой въпреки че знае, че имам сериозна връзка не спря да се натиска като някой простак- селяк! И сега пък и лае, сина ти още ми е приятел у фейсо, от къде гоимам и защо, защо не разкажеш на драгите зрители за препоръките ми за детето ти? С какво аз ти накривих шапката дъртако, че не спря да лаеш и пуксаш лиги по мен!! Обожаваш да лижеш задници на легендарни тролове и абсолютно анонимни елинори, мари и еленици...е толкова можеш , нямаш възможности да познаваш истински качествени хора, защото си абсолютния злобар и близогъзец...търсиш си жена от нета, ОК, но защо мамка ти проста като ти откаже ставаш като магаре и ревеш като заклан!! Ае у лево дядко...ясни сте ми всички жалки самотни потребители на сайтове за запознанства...колко си зле само, жалко, че не го осъзнаваш! Добре, че сина ти прилича на майка си, иначе щях да съжалявам за всичко което направих за него!
цитирай
86. babaelenica - 81. vostroto - Лъки, ти оставаш като един от най-светлите хора :)
30.03.2012 15:35
Наблягам на шоколада, но в умерени дози.
Умея да балансирам аз, вероятно е придатък от зодията ми, колкото и да не вярвам на подобни глупости.
Не приемай всякакви идиотизми, написани с главни букви. Понякога и с малки, де.
:)))
цитирай
87. alllyallly - Еленице, тук в блога писаха за теб и ...
30.03.2012 15:39
Еленице, тук в блога писаха за теб и как си се изгаврила с бекс(да или не, попитах знаеше ли, че е женен), попитах вярно ли е или да свеждам въпроса до клюкарски подробности! НЕ ме интересува личния ви живот, сами си го размятате в блога, докато аз съм разнасяна от кандидат ебачи като рустам, които не могат да преживеят че има жени които го намират за медуза, лигава, жалка и шанса да ме познава е нулев...виж само как ме напада( много плюнки пуска ) при положение, че ми викаше красавице и принцесо до преди да ми писне от селското му натискане и нетактични напъни да пише : кога ще те зарежат, няма ли да идваш в Бургас, аз съм за теб, той не е за теб...малоумщини на изкукал даскал...по повод тероризма, ето това е жив пример., Това чиче с вид на плашило от техникума, взело да ме обсъжда ...и това е нормално според теб:))) Божке,що съм атеист, иначе шях да се прекрътя:))
цитирай
88. babaelenica - 82. rustam,
30.03.2012 15:43
Възможно е да имаш причини да изпитваш неприязън към един или друг човек, допустимо е.
Това което аз не приемам е да се прикачат епитети.
Дали заради експресията на изказа си го сторил (дори да е така), не бих желала да се обиждаме един друг на моя територия.
Относно заключенията си прав. Неприемливо е хората да обсъждат нечии лични отношения. Спомням си провокациите по мой адрес и колко спонтанно реагирах тогава, може би сгреших. И аз като Али "подпалих моторетката", но при мен терорът продължи с месеци, а аз все мълчах и преглъщах. Докато вулканът не изригна.)))
цитирай
89. babaelenica - 85. alllyallly - Ти надмина себе си! :)))
30.03.2012 15:46
Такова количество жлъч е достатъчно да умори и конезавод, с всичките му обитатели.
:)))
цитирай
90. becksss - А бе, вие акъл имате ли, бе хора!?!?!?
30.03.2012 15:49
Само това ще попитам - имате ли изобщо акъл в главите си? Нови планети се раждат от Слънцето, Армагедонът идва с пълна сила, ануннаките точат лиги да ни резнат грешните тикви, библейските проклятия събират мощ във вид на прозрачни планети, свръхнови, черни дупки и прочее ужасии - попитайте блоговите пророци за това (всички знаете кои са те), а не да ми се дърлите кой с кого, кога и защо. Вземете се в ръце бе, маскари с маскари! :))))))))
цитирай
91. babaelenica - 83. alllyallly - Пак обсъждаш неприсъстващ тук човек...
30.03.2012 15:57
Никога не съм поставяла под съмнение твърденията на Марин, но ти няма откъде да го знаеш. Така превратно тълкуваш коментара ми, единствено защото си настроена срещу мен.
А да си чувала, че аз имам същия проблем?
Някога да си прочела да спекулирам с него, за да получа съчувствие?
Няма и да чуеш, впрочем ти слушаш само гласовете в собствената си глава.
цитирай
92. babaelenica - 90. becksss :)))
30.03.2012 15:59
Това е старият бекс, когото аз много харесвам.
:)))
цитирай
93. benra - И аз - в калабалъка
30.03.2012 16:15
Ама нали за шоколад иде реч. От шоколада се и слабеело, освен всичко останало. А какво по-добро от щастливост плюс потентност плюс финост. Финесът обаче е друга работа...Дали е задължителен за блоkбеге-ами май не е, но същото важи и за другите блокове. Знаете ли кое им харесвам аз на блоковете - хора разни, но все има някой от твоята порода, който да те усмихне и Осмисли, както и да те почерпи с шоколад.
Така де...ще си взема едно парченце :-)))
цитирай
94. henzelski - Има даже шоколадови очи,
30.03.2012 16:19
там по-сладка ще се видиш ти!
:)))
цитирай
95. alllyallly - Еленице звучиш пристрастна и сп...
30.03.2012 16:23
Еленице звучиш пристрастна и спокойно- мога да уморя само някой дърт даскал понеже не ме оставя на мира:)) Мога да уморя и стара краната даскалица, която не спира да ме сънува, мога да уморя всеки, който иска да бъде уморен от мен:)) Марин наистина има проблем и това, че споделя в нета е лично негов избор, споделя не иска пари, не търси нищо освен разбиране!
Като гледам бексито не му дреме много от терора, което ме навежда на мисълта че 99% са писали фантастики за вас, просто има несъответствие от това което пишеш и това което ''знам'' за теб...ти също ''знаеш'' за мен от рустам(най- вече) за мен и е толкова вярно колкото, че съм медуза:)))
Стана ми хубаво , че Марина има подобрение и много се надявам и искам , утре да погледна и да видя че всичко е Ок!
И от мен да знаеш, никой не е толкова черен колкото и да го чернят, никой не е толкова добър,колкото и да парадира с доброта, понякога най- лоши са добрите и най- печени очернените...няма идеално лоши и няма идеално добри, особено в нета!

Опа, пак започва виртуалната либов, да се вземат като се искат, аз нямам нищо против:))

Бекс , бекс бекс ти си само бира:))!! ха ха
цитирай
96. анонимен - :-)))))) Така и предположих. На думи и манипулации сте силни, ама на аргументи и кинти
30.03.2012 16:36
babaelenica написа:
Може да имаш облог, но не с мен.
Остави аз да преценя с кого мога да се обзалагам.
Или си толкова самонадеян, че всички трябва да приемат твоите и само твоите условия?

ви няма никакви. Познаваш онова човече, което се именуваше тук "Ричард Гиър", нали? Беше ми много интересно как и от къде беше научил историята в такива детайли. Но какво пък. Тук е пълно с хора, които имат парапсихични способности.
Хайде със здраве и вей антитерористичния байрак.
цитирай
97. анонимен - О, старшина! Пак ли мен обсъждаш? Ама ти много ме следиш, бе старши!
30.03.2012 16:40
rustam написа:
Виж, еленице, какви въпроси, в крайна сметка, вълнуват лесидренската буля :" дали си знаела, че бекса е женен?"
Ами какво й влиза на тази пачавра в работата? Нея да я пита човек - какво ти влиза на теб в работата, бульо, отношението межде двама души, които са чужди за тебе?

После "другите" я обсъждали нея. Ми само за 10 минути хвърлих поглед в Блога и видях, че тя и другата мастия нюхач - "катаната" не са се спряли от сутринта да пишат и бришат дето сварят в сайта. И не видях и 1 ред писан за тях от друг. но те са успели да изръшкат половината блогъри.

Направо миризливи и мръсни хорица.

Не се хаби толкова! Ще се сецнеш. Апропо, искам да ти подаря тапата от уискито с червена панделка. Дай идея как да я получиш.
цитирай
98. анонимен - Труби, споко, пич. Не получавай сърцетуп, ами тичкай при старшината да те оправя.
30.03.2012 16:43
trubadur написа:
Светкавично са се разпознали терористите воглаве с катана. Алармолин се е изходила пак, за да ни обясни, че няма нищо общо с катана, но само той й коментира, за да се качат на първа. Тоя месец беше прекрасен без амбъри, но си запушвайте носа, идва 1 април. Еленице, не говори като с равноправен събеседник със съществото катана. Елинор на едно място писа, че си на светлинни години над катани, гиргини и подобни. Смешното нещо катана просто трябва да бъде изхвърляно с ритници от блога ти, а това е моя работа.............Бекс, за мен банът не е пречистване, а наказание, тъй че нека да пречистват други, не мен.

А бабето ще ти осигури носни кърпи. След 1 април, естествено.
цитирай
99. blackpredator - becksss, ти не си у час
30.03.2012 16:50
Часовникът цъка и до 21 декември 2012 г. остава малко време.
Коментарите тук, са като оная песен "Написал КатАлю хайдутин" в космоса.
Светът ще свърши, но нечии коментари, ще ощастливят Вселената...
Анадънму смисъла?
цитирай
100. vostroto - Атомниче:)
30.03.2012 16:56
babaelenica написа:
Наблягам на шоколада, но в умерени дози.
Умея да балансирам аз, вероятно е придатък от зодията ми, колкото и да не вярвам на подобни глупости.
Не приемай всякакви идиотизми, написани с главни букви. Понякога и с малки, де.
:)))


Благодаря ти за добрите думи!
За твърдението на men - щом ти го опровергаваш, значи има защо.
Преди малко разбрах за злощастния инцидент с дъщерята на турб04. Ще се помоля и аз. Дано се оправи.
цитирай
101. becksss - Хищник,
30.03.2012 17:01
blackpredator написа:
Часовникът цъка и до 21 декември 2012 г. остава малко време.
Коментарите тук, са като оная песен "Написал КатАлю хайдутин" в космоса.
Светът ще свърши, но нечии коментари, ще ощастливят Вселената...
Анадънму смисъла?

Разбрах смисъла. А ти моя?
цитирай
102. babaelenica - 93. benra - Добре си дошла :)
30.03.2012 17:14
Отдалеч си подушила миризмата на шоколада, май.
Ако знаеш как се радвам, че моите парченца шоколад са те накарали да се почувстваш малко по-щастлива...
На война с шоколадови бомби, как ти звучи?
:)))
цитирай
103. shtaparov - С две думи ме нави :))
30.03.2012 17:15
babaelenica написа:
А пък аз обичам черен и с бадеми м-м-м-м-м.
:)))

Само с бадеми разбира се!!!
цитирай
104. becksss - "На война с шоколадови бомби, как ти звучи?"
30.03.2012 17:17
На мен ми звучи като диабет. :))

По дяволите, току що научих, че футболистът Стилиан Петров е с тежка левкемия. Ужас!
цитирай
105. babaelenica - 94. henzelski
30.03.2012 17:20
henzelski написа:
Има даже шоколадови очи, там по-сладка ще се видиш ти!
:)))

Шоколадово момиче с горчив привкус, това съм аз.
:)))
цитирай
106. babaelenica - 95. alllyallly - Заблуждавам ли се
30.03.2012 17:21
или звучиш някак по-различно, с изключение на копията, хвърлени по рустам и елинора?
Моля те, не ги уморявай, защо така с лошо, а? :))) И ако копието беше бумеранг, не ми се мисли, чак, ха-ха.
Ако искаш вярвай, но рустам не ми е казал и думица за теб. Впрочем аз зная за теб само от написаното в този блог. Затова никога не съм те обсъждала. Подобни занимания не са ми присъщи.
Сега на свой ред да те попитам - защо написахте постинг за мен?
Не забелязваш ли, че сте в изолация и си разменяте мнения, които снощи сте обменили.
И да, не пиша СРЕЩУ, а ЗА мен.
Ти казваш, че като пишат за теб се отъркват в популярността ти. Сега не е ли същото, а?)))
Виждам, че не си медуза, но когато престанеш да се влияеш от мнението на околните, независимо дали е позитивно или негативно, ще се почувстваш по-добре.
Бъди себе си, но не прекалявай с демонстрациите.
:)))
цитирай
107. shtaparov - Знам какво значи това
30.03.2012 17:22
babaelenica написа:
henzelski написа:
Има даже шоколадови очи, там по-сладка ще се видиш ти!:)))

Шоколадово момиче с горчив привкус, това съм аз.:)))

Това значи,че си много вкусна- поздравления!!!
цитирай
108. babaelenica - 100. vostroto и 103. shtaparov :)
30.03.2012 17:23
Ако се появя с кашон шоколад, можете ли да устоите?
:)))
цитирай
109. babaelenica - 96. katana,
30.03.2012 17:25
Ти си си самодостатъчен, защо изобщо влизаш в диалог с други хора?
:)))
цитирай
110. benra - Отдалеч си подушила миризмата на ...
30.03.2012 17:38
babaelenica написа:
Отдалеч си подушила миризмата на шоколада, май.
Ако знаеш как се радвам, че моите парченца шоколад са те накарали да се почувстваш малко по-щастлива...
На война с шоколадови бомби, как ти звучи?
:)))

Честно ли? Секси ми звучи :-)
цитирай
111. анонимен - Купон да става, бабче, купон. :-)))))
30.03.2012 17:42
babaelenica написа:
Ти си си самодостатъчен, защо изобщо влизаш в диалог с други хора?
:)))

Ако не съм аз, Алка и още няколко човека, как ще се наслаждаваш на ултраинтелектуалните изяви на Цъгов и Горинов? Те са икони за мене /закачил съм снимките им на десктопа/ и ката ден си препрочитам разни техни умни мисли. Нещо, като катехизис са ми.
цитирай
112. babaelenica - 104. starbuck69,
30.03.2012 17:43
Смятам, че съм предостатъчно добронамерена.
Към всички, без изключение.
Отдавна съм разбрала истините, които ни описваш, затова не хуля никого.
Преди смятах, че търпението е това, на което трябва да се науча в този живот, но съм се заблудила. Вече имам достатъчно количество търпение, даже мога да подаря известна част някому, стига да успея да го преместя пространствено някак. :)))
Унификацията е характерна за тоталитарните общества.
Очевидно ние не сме превъзмогнали придобивките от миналото.
Трудно приемаме различията, за различните да не говорим.
Така, на теория, е доста лесно да си приказваме, но когато се сблъскаме с проблема се надявам да се променим и оттам и светът ще се промени.
Хей, пак се изказах като миска, но нейсе.
:)))
цитирай
113. babaelenica - 112. katana, и аз това казвам, дедко :)))
30.03.2012 18:03
Ако не беше ти, слънцето днес нямаше да изгрее.
Малко ти завиждам на иконите, те осмислят целодневното застояване пред компютъра и правят живота ти цветен и някак по-ценен. :))
Де и аз да имах такива фетиши, ама на...
В краен случай, позволи ми да поставя някои твои превъзходни коментари на видно място и току-виж съм се сдобила с нова увереност за следващите 100 години (в краен случай до декември 2012).
:)))
цитирай
114. babaelenica - 105. becksss,
30.03.2012 18:10
Пропуснах те в тарапаната, ама такива са недостатъците на груповия секс. :))
И що не ти харесват шоколадовите бомби?
Не се страхувай от диабет, от тях може да произлезе и мохабет.
:)))
цитирай
115. анонимен - Разбира се!Нека моята мъдрост ти стане модус вивенди и ти облива настоящето и бъдещето
30.03.2012 18:23
babaelenica написа:
Ако не беше ти, слънцето днес нямаше да изгрее.
Малко ти завиждам на иконите, те осмислят целодневното застояване пред компютъра и правят живота ти цветен и някак по-ценен. :))
Де и аз да имах такива фетиши, ама на...
В краен случай, позволи ми да поставя някои твои превъзходни коментари на видно място и току-виж съм се сдобила с нова увереност за следващите 100 години (в краен случай до декември 2012).
:)))

наистина, мога да ти дам и едно стихо на Горинов, но се страхувам да не получиш сърцетуп над допустимите нива.
Може би ще пожелаеш да ме отмениш в седенето пред компа. Ще се радвам.
цитирай
116. trubadur - Наред с другото тоя постинг е много ...
30.03.2012 18:24
Наред с другото тоя постинг е много полезен и с факта, че нагледно се вижда превъзходството на авторката му над едно смешно, подло, злобно и нищожно човече, което от доста време е превърнало горкия сайт в помийна яма с палячовските си кълчения, което освен да повтаря "старшина Цъгов" , да брои акаунтите на Горинов и да предлага олигофренски облози, нищо друго не може. Чудя се как на толкова малко място се е побрала толкова много простотия, уродливост и идиотизъм. Трябва пак да се самоцитирам - в основата на всички интриги и вражди в сайта е това човекоподобно създание, което трябва да се гони с камъни от нормалните блогове и да се оставя да пасе в някой обор извън блога...Еленице, чудя се на волското тъпрение да говориш като с нормален човек с един жалък палячо. Али, не е за вярване, че причината за моя и твоя бан е една и съща, това ме кара да не те ритам засега.
цитирай
117. анонимен - Горинов, не бъди скромен. Освен, че се самоцитираш, ти се и самокоментираш
30.03.2012 18:56
trubadur написа:
Наред с другото тоя постинг е много полезен и с факта, че нагледно се вижда превъзходството на авторката му над едно смешно, подло, злобно и нищожно човече, което от доста време е превърнало горкия сайт в помийна яма с палячовските си кълчения, което освен да повтаря "старшина Цъгов" , да брои акаунтите на Горинов и да предлага олигофренски облози, нищо друго не може. Чудя се как на толкова малко място се е побрала толкова много простотия, уродливост и идиотизъм. Трябва пак да се самоцитирам - в основата на всички интриги и вражди в сайта е това човекоподобно създание, което трябва да се гони с камъни от нормалните блогове и да се оставя да пасе в някой обор извън блога...Еленице, чудя се на волското тъпрение да говориш като с нормален човек с един жалък палячо. Али, не е за вярване, че причината за моя и твоя бан е една и съща, това ме кара да не те ритам засега.

Я го виж храбрия рицар на спечения образ. Щял да рита. Кого ще риташ, бе рожбичко? Алка?Ти я ритни, пък аз няма да се намесвам. 1000 пъти съм тиказвал, че ти само приличаш на мъж. Ти си просто един оформен мъжки характер.
цитирай
118. babaelenica - Ей, ама вие двамата сте като скачени съдове :))
30.03.2012 19:16
Не можете един без друг.
Повишавате си взаимно адреналина си мерите... дължината на бедрата, разбира се. :)))
Катана, ще ти доверя, че трубадур ще те бие в тази посока.
Бедрото му е 140 см.
:)))
цитирай
119. trubadur - Еленице,
30.03.2012 19:26
онова влечуго ти замърси постинга, почисти го с някакъв препарат и го прати да спи, защото ми се повдига от идиотията му, Цъгов е най-прав за него - блогова мастия
цитирай
120. babaelenica - Поете,
30.03.2012 19:31
не се подчинявам на ничии заповеди.
Освен това, катана е будното око на сайта.
Възхищавам се на способността му да обиколи стотина блога и да коментира по няколко пъти във всеки.
Ти умееш ли го това?
цитирай
121. анонимен - Ако разделиш посоченото от тебе число посетени и коментирани от мен блогове на 25
30.03.2012 19:48
babaelenica написа:
не се подчинявам на ничии заповеди.
Освен това, катана е будното око на сайта.
Възхищавам се на способността му да обиколи стотина блога и да коментира по няколко пъти във всеки.
Ти умееш ли го това?

ще си доста по-точна. Абе вие ги нямате числата за нищо. Нищо де. Няма лоша реклама.
цитирай
122. анонимен - :-)))))))))))))) Още ли те плагиатстват, драги?
30.03.2012 19:49
trubadur написа:
онова влечуго ти замърси постинга, почисти го с някакъв препарат и го прати да спи, защото ми се повдига от идиотията му, Цъгов е най-прав за него - блогова мастия

цитирай
123. babaelenica - 122. katana,
30.03.2012 20:13
Ма много си скромен, ни ти прилича, що така? :)))
Защо се ядете с трубдура?
Какво делите и все не стигате да споразумение?
цитирай
124. saadi - Не ви четох коментарите .
30.03.2012 20:35
За нещо важно ли си говорите или пак се карате кой е по-глупав ?
цитирай
125. babaelenica - 127. saadi,
30.03.2012 20:42
Правилно е, че не си чел коментарите.
Тук скандалджиите са ясно отделени и си личат добре.
:)))
цитирай
126. shtaparov - Няма да е интересно ако не се появиш
31.03.2012 00:13
babaelenica написа:
Ако се появя с кашон шоколад, можете ли да устоите?
:)))

Надали. Но дали?
цитирай
127. анонимен - Защо си въобразяваш, че мога да деля каквото и да било с Полигор? :-))))
31.03.2012 10:26
babaelenica написа:
Ма много си скромен, ни ти прилича, що така? :)))
Защо се ядете с трубдура?
Какво делите и все не стигате да споразумение?

Казваш, да се споразумявам с него. Бре! Нямам необходимата медицинска квалификация, че да му предпиша медикаментозно споразумение. Аз пак прочетох мешавицата, която си нарекла с гръмкото име "статия".
Все пак те подсещам, че е уместно да подкрепяш твърденията си с факти. Казава "придаване на тежест".
цитирай
128. babaelenica - 127. shtaparov - ха-ха :)))
31.03.2012 20:41
Но дали?
Може би.
цитирай
129. babaelenica - 128. katana
31.03.2012 20:48
Не си глупав, но не разбирам защо толкова се стараеш да ме убедиш в противното?
Не разбра ли досега, че аз съм друга бира?
Как би определил тези, които като умопомрачени бълват статия след статия за физическите или ментални качества на някого?
Ясно е, сам си се припознал в описаните от мен хора, без да те назовавам изрично.
Това ли е причината заедно с т.н. ти "приятелки" да пишете статии, а после като анонимни да сипете жлъч?
Е, претърпяхте пълно фиаско и останахте изолирани.
Не подценявай интелигентността на обитателите на блогпространството.

П.П. Относно "статията" – ами образовай се малко, висенето в сайта не повишава интелектуалното ниво.

цитирай
130. beijaflor - Леле!
02.04.2012 11:10
Мерси за препоръките и успех с модерацията на цунамито от коментари...
цитирай
131. bale10 - Всички обичате шоколад, защото е кафяв
02.04.2012 21:31
и подсъзнателно ви напомня на лайна.
цитирай
132. ametist - Хел, здрастиииии :)))
02.04.2012 22:58
Голям пердах има да мъ бийш, заслужен. Първо нямах грам време, после системата ме цакаше с някакви обновления, накрая си казах, туй ще е подъл заговор, световен или най-малкото трансокеански, дай по-добре когато цунамито отмине ше се регна и й тресна уно пиколо чоколато с гранде бачита :)))
Останалото след май месец, до тогава го карам на прибежки и пълзешката.

http://youtu.be/I-YD1ogTm0s
цитирай
133. babaelenica - 131. beijaflor,
03.04.2012 16:29
Бива, бива лаконичност, ама твоята надмина и най-смелите ми очаквания.
:)))
цитирай
134. babaelenica - 132. bale10, какво ти подсъзнание, то си е направо съзнание.
03.04.2012 16:33
Хех, спомних си оня виц, дето един отива при доктор и се оплаква - докторе, каквото хапна, такова и сера. Помниш какво му отговорил доктора, нали? :)))
Я давай бързо адреса на сладкарницата, от която може де се поръча оная торта с шоколадовото ако. Така де, поне да е сладко.
:)))
цитирай
135. babaelenica - 133. ametist - Ай, ся :)))
03.04.2012 16:36
Кат шъ ся бийм, нема и сеир да праийм.
Внимавай с позата, тук а си запълзяла, а са те опънали.
:))))
цитирай
136. beijaflor - Ами, лаконичен съм, защото...
03.04.2012 18:55
...като гледам как се е изродил диалогът се чудя какво да пиша.

Е да, бих могъл да напиша, че съм млад, красив, интелигентен и богат, чието мнение е единственото значимо такова, и че мненията на останалите са важни колкото жмунцните жлези на сивия кротоамосъл, с което да се включа в тона на останалите коментиращи (казващи именно това, но под формата на повече думи и завоалирани изрази), но има ли смисъл?

Реакцията ще е неминуемо: "Кой ти ли си млад/интелигентен/богат... и т.н., бе ? Кой ти каза? Знаеш ли аз какъв съм?" - сещаш се.
Няма сми!
Та затова нека всеки мисли/пише каквото му е угодно, а аз си запазвам правото да съм лаконичен :).

(този коментар има за цел, най-добронамерено, да се постарае да направи една баба по-задоволена :))
цитирай
137. babaelenica - 137. beijaflor - Ах ти, хитрецо :)))
03.04.2012 19:31
Пишеш последен, да не би някой да ти завиди на социалния статус, нали? :)))
Ами какъвто сайтът, такива му и коментиращите.
Не успях да внеса от Венера и Алфа Центавър, та засега се наслаждавай на местните, ха-ха.
И глей ся кво си написАл? Като те емнат тъдявашните шегобийци, място не можеш да си намериш. (Ей на, туканка, имаше едно изречение, дето го изтрих, да не внасям живи въглени в и без това горящата клада)
:)))))
цитирай
138. helios - Бабче, привет!:)
07.04.2012 22:33
Пак нов постинг си сътворила, ма голяма блогопроизводителност, голямо нещо, Бравос!:) Услади ми се при теб, тъй да знайш!:)
Поздрави!:)))
цитирай
139. vostroto - Надявам се да си добре, Ели, където и ...
07.04.2019 14:08
Надявам се да си добре, Ели, където и да си.
Поздрави от едно старо приятелче
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: babaelenica
Категория: Други
Прочетен: 309631
Постинги: 21
Коментари: 2244
Гласове: 10021
Архив