Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2015 18:42 - На Вучето й падат седем предни зъба, което я кара да се обърне към будизма
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6319 Коментари: 5 Гласове:
9



 Не съм чудовище. Изглеждам прилично за възрастта си, но то е , защото през шест месеца си правя процедури с ботокс, а само преди месец доктор Дойчинов ми направи 90 подкожни убождания с тъничка като смукалцето на мъжки комар игличка, за да вкара под кожата на лицето ми хиалуронова киселина. Ходя на фризьор на всеки две седмици, ям броколи, киноа и салати, а в четвъртък и неделя ходя на фитнес с електростимулация и личен треньор, което струва майка си и баща си. Купувам си скъпи чанти и хубави дрехи, но също и помагам на бездомните и бедните като поне веднъж седмично, в рамките на пет до седем минути, мисля интензивно за тях с любов и състрадание. Когато видя репортаж по телевизията за поредното извегство, извършено над животно, плача в шепите си, а когато от екрана на LED-телевизора ми Гала и Джуджи призовават да се помогне на някое дете с церебрална парализа, старателно си записвам в едно тефтерче с розова кожена подвързия банковите сметки.

И въпреки това…

Въпреки всички тези добрини, които извършвам ежедневно не само за своя полза, но и в полза на всички онеправдани живи твари на планетата, ПОСТОЯННО ме връхлитат някакви  беди. Какво друго да си помисли човек в такъв случай освен, че всички тия поговорки за правенето на добрини от сърце саtotal crap! Няма такова нещо като „ако  направиш добрина, тя ще ти се върне стократно“! Напротив – единствената валидна поговорка е „Направи добро – хапни говно!“ Напоследък съм по-склонна да повярвам в теориите за кармичния кръг и кармичната разплата, понеже те много по-добре обясняват защо bad things happen to good peopleLike myself.

Явно съм била чудовище в някой от предишните си животи, затова в рамките само на 40 дни кармата здравата ме шамароса, при това на два пъти.  Бях уволнена и ми падна металокерамичният мост със седем долни зъба.

Беше горещ юлски следобед, но нататък изречението няма да продължи като в разказ на Елин Пелин – с жътвари, воловари и натежало от плод ябълково дърво, а с това, че аз и Калина обядвахме в скъп ресторант, наливахме се с розе и обсъждахме зле запълнената с филъри уста на една женица на съседната маса, която очевидно не работеше поетеса, когато изведнъж ченето ми скръцна подозрително и усетих как поддава. В ледващия момент изплюх в чинията си наниз от седем, плътно подредени един до друг бисернобели зъби, скрепени в перфектна полудъга от чудесата на съвременната зъботехника.

-          Малеее, Вуче! – писна Калина и потисна спонтанен напън да повърне бялата риба пане и задушените на пара моркови.

-          Да му еба пи*ката майчина! – изфъфлих, при което през освободилото се празно пространство изхвръкна едно царевично зърно и като описа плавна дъга, се гмурна в щедрото междуцицието на Калина.

-          Ужас! Ужас! – не преставаше да повтаря Калина, докато бъркаше в деколтето си в опит да извади несмленото зърно, просмукано от слюнката ми. – Ами сега? Какво ще правиш??

-          По-добри свирки, надявам се!

Разбирате ли, винаги е важно да потърсите лъч светла надежда дори в най-черния период от живота ви!

След като старателно почистих с нокът моста от по-големите парчета зъбен камък и полепнала маруля , го увих в салфетка с логото на ресторанта и се обадих на зъболекаря си – доктор Пеци. Докато му обяснявах какво се е случило, не се сдържах и ревнах по телефона. Д-р Пеци пусна в действие професионалния си седиращо-успокоителен  глас и ми каза, че ще ме чака в кабинета си в три същия следобед. Нали било спешен случай… А беше спешен, понеже, разбирате, че естеството на  подобен инцидент не позволява неограничени социални контакти! Докторът обаче не успя да оправи проблема в рамките на 24 часа. Нито в рамките на 48. И за 72 часа, каза той, няма да се случат нещата, „понеже даже със стоманена игла не мога да проникна в канала на единия от корените“.  А даже и малките деца знаят, че без проникване, няма щастие на тоя свят!

И така, ето ме сега тук – навън е социално-активен съботен следобед, деца, кучета и възрастни се гонят по парковите алеи, тримата кирлясали пияници от горната махала, Пламката, Васко и Доктора, седят един до друг в сянката на един бетоновоз и си подават бутилка топла мастика. А аз? Къде съм аз?  Седя си по памучен сутиен и гащи на king-size леглото в затъмнената си спалня, плъзгам езика си напред-назад в неприлично оголената дупка на долния венец и съсредоточено се опитвам със силата на мисълта си да променя настоящия курс на злата си карма.




Гласувай:
10



1. ko642 - Егати трагедията! Радвам се, че още ...
20.07.2015 16:59
Егати трагедията! Радвам се, че още си жива Вуче!

ПП: Нямаше ли кавалери в тоя ресторант, да ивадят зърното. Ей, какви времена!
цитирай
2. vukovska - Ko6,една молба?
20.07.2015 17:37
Извинявай, но в момента не се сещам към кого да се обърна, понеже съм полудела от възмущение. Би ли пуснал нещо от мое име, понеже изглежда, че от един месец бивам ценузурирана и когато поисках обяснение от админиустраторите защо новите ми постинги изобшо не се появяват на сайта, отговорът беше следния:Не сте спазвали общите условия на сайта. На сайта не се допускат непристойни постове и заглавия, за това ви е спрян достъпа.

Поздрави,

Nadia Ivanova
Office manager

Така че те моля от мое име да пуснеш следния диалог между мен и blog. bg. Благодаря ти предварително

Аз съм един от редовните ползватели в сайта, но напоследък забелязах спад в посещението на блога ми. Чак днес забелязах, че проблемът може да е заради факта, че новите ми постинги не се появяват изобщо като такива на сайта. Може ли аднинистраторът да ми разясни защо това е така???
Мая


Здравейте,

Не сте спазвали общите условия на сайта. На сайта не се допускат непристойни постове и заглавия, за това ви е спрян достъпа.

Поздрави,

Nadia Ivanova
Office manager

Скъпа Надя,

Много тесногръдо от ваша страна да изтъквате подобен мотив за спиране достъпа на един от най-четените ви блогъри, който при това има писмена култура на светлинни години по-добра от тази на когото и да е друг от потребителите на сайта. Съжалявам, че не пиша за политиката на Русия, за Бойко Борисов, за маргаритки, за юлското утро и за други лигави неща. Не мога да повярвам, че съм цензурирана по този начин.
Изключително сте задръстени, само това мога да ви кажа. Жалко наистина.

МВ

цитирай
3. ko642 - Никакви проблеми Вуче!
20.07.2015 21:48
Никакви проблеми Вуче!
цитирай
4. vukovska - Thank you, brother
20.07.2015 21:58
Thanks
цитирай
5. mar866 - ...
07.10.2015 15:23
vukovska написа:
Не сте спазвали общите условия на сайта. На сайта не се допускат непристойни постове и заглавия, за това ви е спрян достъпа.
Поздрави,
Nadia Ivanova
Office manager

==========================
за това ви е спрян достъпа.(цитат)

олелееее, Божееее, повръща ми сеееее...:(((( Вуче, що не я научиш на малко граматика тази Nadia Ivanova?

пп. а за бана, не се коси - повечето сме така (аз от 5 години)
Има решение, регистрираш нов профил и той вече е без бан...
Един вид, поощрение за увеличаване голямото семейство на Блог.бг., аз не съм го направила, защото е под достойнството ми.

а ти си пиши, който иска да те чете, пак ще те намери!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 684627
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031