Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2015 17:25 - СЛЪНЦЕТО ПУСНИ СЪС КОПЧЕ
Автор: arrow11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5007 Коментари: 16 Гласове:
9

Последна промяна: 13.11.2015 17:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 (усмихни се)

 

Събуждам се защото

някой пуснал рано

слънцето в леглото!

Рошава и вироглава,

вдигам къщата на крак.

После - смях, гълчава,

мама със целувка

пак ме укротява

и премяна нова

да обличам ми подава.

Вместо рокля,

розова и на квадрати,

клин ще носи днеска

принцесата на тати -

такъв един...

лилаво-облачно небесносин!

И шарена, тревиста блуза!

Панделки стърчат отвред

като пипалата на медуза!

 

Тръскам инатливите къдрици,

стичат се порой сълзици,

солени и тъжовни кат морето!

За рокля плача аз,

детето...

А  мама гали мокра бузка:

„Със рокля или с клин,

с поличка от трева,

или с опашка кат русалка

с перца на папагалка,

голяма,

средна или малка,

хубава си моя сладка дъще,

дори облечена

като неандерталка!

И уж си дребна като бобче,

но усмихнеш ли се -

слънцето за мама

пускаш с копче!


                            image                                




Гласувай:
9



1. mystiquewoman - :)
13.11.2015 18:21
Да ти е жива и здрава!
Привет!
Явно на петък 13 сме се посъбудили и активизирали! :)))))))
Може би ноемврийското слънце действа така, знам ли...
Поздрави! :))))))
цитирай
2. aip55 - Добре
13.11.2015 19:14
дошъл Стрелчо! Хубави почивни дни!
цитирай
3. arrow11 - Привет, Мистична Жено! В люта ...
13.11.2015 20:47
Привет, Мистична Жено!
В люта ноемврийска жега
и сред летен мраз
ще редиме рими вдъхновено,
това ни е съдба и страст :)
Няма петък, няма събота,
неделя,
всеки ден
сърцето с думи стреля ...
И колко хубаво е,
когато с приятелите стари
дори и след години
може да споделя!

Мерси за топлото посрещане. Радвам се, че си тук!
цитирай
4. arrow11 - Айп, каква е тази изненада, насред ...
13.11.2015 21:00
Айп, каква е тази изненада,
насред листопада?
Мислех си, отдавна
в Германия или в Канада,
емигрирал си в родина нова,
славна...
А пък мене - ей ме на,
изпаднал, беден, полужив -
като излязъл от архив
газя българска трева,
детски стихове редя ...

Приятни и слънчеви почивни дни и на теб, приятелю! Благодаря!
цитирай
5. mystiquewoman - 3.
13.11.2015 22:02
дойдох отново в този свят
от радост и тъга облят
без блог.бг живях доволно
и реех се щастливо волно

но днес реших да си попиша
душата ми отново диша
във светъл ритъм криволича
това на нищо не прилича;)

радвам се, че си добре
бих те черпила кафе
в този виртуален град
от есенни лъчи огрят

на Слънчевата уличка сме ние
където вълк във утро вие
хващай бързо химикала
чакам те аз на портала

да бъдем с тебе СуперНова
за приключения съм аз готова
пращам ти звезда – закрила
красива отзивчива мила:)))))))

http://s1/ico/0912/ChristmasIconSet/w512h5121348323460Star.png

и кафето.... :)))))
http://www-lutheran/files/Photo%20Gallery/Cup%20of%20Coffee/Cup-of-coffee-coffee-17731301-1680-1050
цитирай
6. travell - :))
14.11.2015 10:42
Пускам копчето, уви!
Слънце при мен не блести.
Пак е тъмно вечерта,
пък и нямам си деца.

Пипнешком се аз придвижвам,
мислите мои раздвижвам.
Сещам се едва сега,
че крушката май изгоря.

Без запалка, без кибрит,
ще ме помислят за бандит.
Ще трябва тихо да си легна,
тялото си да протегна.

В тъмнината ще се взирам,
докато се адаптирам,
и ще чакам чак до утре,
слънцето да влезе вътре.
цитирай
7. radosslav - Wunderschoen :)))
14.11.2015 11:09
Прекрасно :)))
цитирай
8. arrow11 - Гледай ти! Отборът стар, във б...
14.11.2015 14:27
Гледай ти!
Отборът стар,
във блог.бг отново се събрал!
В любов мистичната жена
се врича,
по кучета и вълци още тича...
Стрелецът пие не кафе, а бира,
и няма време стихове любовни
да бродира...
Айп със баба Меркел се задява,
без изобщо да се изчервява...
Травел живее пак на тъмно,
на свещи драска редовете -
боже, колко романтично!
и пише все по-умно,
направо - отлично!
Радослав пък, нашият месия,
историята ни поднася в музикалната тепсия.
Атентати кървави, войни,
всякакви световни катаклизми,
старини и новини
неразбираеми и тежки символизми...
Вълци - малки и големи,
посвещава им поеми.
Това е приказката стара,
повтаряме я, а върти се календара...
цитирай
9. travell - ...
14.11.2015 20:46
Тук е старият отбор,
само нямаме треньор.
Някой, който с правилата,
да ни вкара пак в играта.

За поети стана ад,
погна ни нечуван глад.
Тук е рай за политици,
Бойкови аналитици.

Пишат се безбрий интриги,
тежки блогови вериги,
никой никого не слуша,
просто ми дойде до гуша!

цитирай
10. mystiquewoman - 8. и 9.
15.11.2015 12:18
За приятелството...

Приятелството с времето пътува
променяме се в крачка и в анфас
най-хубавото още съществува
в дълбокото на всекиго от нас.

Сезоните се сменят със надежда
израстваме в душите си сами
в сърцето ни Земята се оглежда
и спомен пази за щастливото преди.

Една надежда в есента се срича
наметната с кашмирения шал
и пътя ни на търсене обрича
във този свят съдбата ни огрял.

И все така ще скитаме доволни
във търсене на бряг и свобода
подобно птиците красиви волни
ще подарим на всеки светлина.

Довиждане до друго измерение
в което ще сме обич и лъчи
повярвай ми без всякакво съмнение
това и по следите ни личи.

15.11.2015г.
By mystiquewoman

Somewhere over the Rainbow
https://youtu/V1bFr2SWP1I

пп: Радвам се, че си добре и ти и travell.
Пак споделихме няколко красиви мига.
Това е най-важното в едно приятелство!
Време ми е да отлитам!
До някое време догодина!...
(Освен ако Кумчо Вълчо не ме отнесе
в неизвестна посока и не ми наложи
ембарго на интернета:))))
Прегръдки!:)
цитирай
11. arrow11 - Травел, Животът е една игра, в която ...
16.11.2015 10:57
Травел,
Животът е една игра,
в която няма правила.
И треньори няма,
даже няма каски,
грешим и падаме,
а после пак летим,
над блато от нелепи
политически окраски...
Как да намерим
мир, хармония, човещина,
сред гмеж от корист,
злоба и вина?
Истината е една -
дори и в самота,
трябва да ценим
малките неща!
Усмивка на дете,
целувка от любов
или прятел нов,
красота във
музика, картина, стих
или природа,
цунами или слънце
насред небосвода
разцепват цялата вселенска
тишина
и пълнят дните ни
със щастие и светлина...

цитирай
12. arrow11 - Мистична Жено, взе ми перото и ри...
16.11.2015 11:11
Мистична Жено, взе ми перото и римите с твоя хубав стих! Минавам на добрата стара проза. Бъди здрава и пътешествай с мир в житейските неволи и радости! Ако знаеш само колко Мистични Мъже се крият по ъглите на Вселената, не само книги ще пропишеш, а направо ще вземеш и да пропееш :)
Целувки, приятелски, много...
цитирай
13. travell - :)))))))
17.11.2015 16:00
Мистичната жена ме омагьоса,
с нейните изтънчени слова
и няма пак да мисля по въпроса
щастлив ли съм или пък съм в беда!

Ще гледам на живота като дар,
на който всеки ден се радвам.
Макар и да не съм си господар,
мислите си няма да забрадвам.

Ще ги споделям с другите човеци,
подобни ми по възгледи, идеи
и ще лавираме покрай безброй диреци,
докато търсим приказни алеи......
цитирай
14. radosslav - Слънцето пусни със топче моята ...
04.12.2015 12:47
Слънцето пусни със топче
моята ръка ти давам,
от елечето ми копче
късам и ти го дарявам :::::::)
цитирай
15. coacoa11 - Въх, тука едни копчета се разхвъ...
08.12.2015 17:06
Въх, тука едни копчета се разхвърчали наляво-надясно, направо на кинкалерия заприличало :) Внимавай с копчетата и циповете, Стрелецо:)

http://www.funnyadspot/commercial/zipper-by-citroen/
цитирай
16. radosslav - Бабо жабо
08.12.2015 17:14
Копчето е за тебе

От дядо Радо
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arrow11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 298070
Постинги: 39
Коментари: 700
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930