Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2010 14:14 - Горготско-мотско
Автор: xxxx Категория: Забавление   
Прочетен: 3341 Коментари: 15 Гласове:
15

Последна промяна: 27.08.2010 14:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Някога в една далечна страна
се случила история една..
Разхождала се черната ламя
сам-сама в зеленогъстата гора..
Снажно стъпкостъпвала с финес,
придържала с верига своя пес..
И диво си подсвирквала с уста,
от дъжд на вятър дърпала запалена лула..
Въртидупливо тя минижупирала
и чуждопоглеждачите
с миглодългоочието свое флиртосърцеклептомирала..
Ех, опасна тя била,
девствена почти като мома..
но въпреки това поискана е нейната ръка..
и ей я на, за това сега
вървяла ухилена като сърна..
И към свойто щастие пътопоправяла се с лекота,
опитвайки от гъсталака на чудноватата зеленина..
Ах, ах , красивица, и то каква..
Нямала си нито майчица,
нямала си ни баща..
Живота й бил дивоболезнено красив..
Докоснатовлюбено се разтуптя
красавицата леко във тъга..
Егати кефа..
някаква си там ламя,
целуната и тя от любовта била..

Забравих да кажа,
ламята се казва ЦиганиНИНКА
и глезена й е като на калинка-малинка..




Гласувай:
15



1. trjufelihayver - Готско - мотско
27.08.2010 16:39
Нема такъв филм -братлееее

Потънах в твоя сценарии,викай ми Берия Лаврентий,нареждам думите в обратен словоред,защото съм харизматичен поет.
Филмът е шизофреничен,получавам от теб пристъп епилептичен,
щом влеза в блога ти получавам обриви
криви,прави,щом името се слави все ще има кой да се обади,
критика да остави и после ДА СА МАНИ,
ама мразя да говоря на диалект,защото съм си еркек,
обичам да говоря на жаргон,отдавна това е мой нагон,за да допълня стила ще изпръскам един
флакон,когато съм аз подай го този микрофон и гледай как сцената я превръщам одма в маратон,но ако си без лист картон,рими,писалка и флоу ти си поредният издухан от мен галфон.Апропо пардон едно време ми викаха в квартала Спиридон,затова сега всички съм ги подкарал на метадон,
радикални мерки предприемам,тежки словесни оръжия наемам
и започвам веднага да обвземам,налитам,преплитам,превземам
щом съм тука,героя четящ поста - хуква,защото знае,че миг по-късен той - пуква,
много надалеч те изпратих в този разказ,не умееш като мен ти грозни щрихи праскаш,твоята рима е да драскаш,играта се обръща на 360 градуса от раз,аз пуша трева,а ти райграс,запомнете ме със този стил в тоз час ..... П.С. Доскоро,когато ще се хванем на бас кой от нас е по-голем ас ;)
цитирай
2. xxxx - и сега за ласт минет ту миднайт, ор уан минет ту файф
27.08.2010 16:59
ти си уникално-кален,
(дублаж съм по цитата)
но си хърби и си разби`йш от занаята.
ич не ти личи, че мразиш диалекта ти,
щот, аку беши тъй
думи като `щом влeзА` щеше тъй дъ извъртиш,
чи все едно със фреза съ гърмиш.
логика е и се движи,
нищо че мисълта яката я лиже..
и да не си вързалка,
щот иначе щи плесна два
все едно дали ще го направя със тупалка
а мой` и да тъ пусна на някоя детска пързалка
(и няма да си за резил
просто ще си поредния
изпраскан дъртофил)
хъхъ
парцал. си.
а аз съм лимка и нека съм под - бърши ме, мажи ме,
все ми е едно, нека съм теглич или да съм поредния омазан от живота пич.
:p

и си верно перде,
поголямо от мойто скромно шкембе,
но скоро е КОЛКО?! ХА-ХА майтап
чини ми, бягаш, ама щом си рекъл
конете май хукна да впрягаш..

до скоро някога брат
и не забравяй
другия път ще те докарам до МАТ :p
цитирай
3. trjufelihayver - Отговоро словесен
27.08.2010 17:29
Когато влизам аз не знам ти какъв си пич,защото те няма хич,твоята рима е прекалено кич.
Отговор нетактичен,кога запоследно си бил приличен,ти си прекалено привичен.
Отново ще повтарям,че съм харизматичен,знаят ме с това,че просто съм различен,влизам с римата съвсем пластичен,за много от хората наоколо съм алергичен,известен съм с това,че съм нереално симетричен.Не са ми нужни множество редове,когато аз съм добре всички викат на ВУТЕ да му е зле обаче аз вече не съм първолаче и щом хапя боли братле,кажи кога да покажа своят потенциал при мен има бол материал,аз съм от агенцията,развивам се във всяка насока като човек от провинцията,пази се от мен да не те обременя,стана ли водач лесно мога да те употребя,защото имам нюх към тези неща,а следващият път като се върна и те зърна,знай ще дойда с рима неповторима да те преобърна,
последната ми фраза е в последната си фаза,ако се противопоставиш отговор ще получиш - какво ми каза?,защо разпалваш страсти и накрая се омаза - здравей,здрасти ;)
цитирай
4. razkazvachka - егати кефа!
27.08.2010 21:56
рима кич на тема коч
що е то - бъркоч от скоч
героинята - ламя
въртидупливо минижупирана...
цитирай
5. roza17 - Хахахаха
27.08.2010 23:22
Луди хора :))))
цитирай
6. xxxx - trjufelihayver-чо дет се римуваш с името Герчо
30.08.2010 08:57
здрасти значи, срещнали се тука двама играчи
единия се праска на провинциално парче,
и се мисли за поредното хай-лайф конте.
Ти не разбра ли, че от таз дума аз
`провинция` дето й викаш в тоз час,
тъй дъ ми се гади все едно си ми сварил супа от "две-три баби".
Не вървиш, мой` си готин, но дърпаш хашиш :p
и аку искаш дъ знайш в зеления райграс
аз съм ЦАР, а ти си `мир вам`.
Днес май римата не ми върви -
аре кефи се на мойте слаби дни.

И ей на, с усмивка те праскам смутен,
а ти `ай стига`, не ми се натискай все едно съм женка от твоя харем.
И си пич, и си кич,
но много ти "блъска" да се возиш в москвич :)

хубав ден, с мен без мен, все тая,
ще се върна, за пореден път, за да те преобърна
и края да ти зърна :p

цитирай
7. xxxx - хей, Роса, усмихвам ти се лудо така :)))
30.08.2010 09:11
и ти, разказвачке, чудя се дали и днес да не ти кажа `квачке` :))
но`си ме по хумора и не ми се връзвай,
а само лекичко от време на време ме "джъзвай"

Казват, че ден без усмивка е пропилян ден
и за туй надвесен над мойта изкъртена мивка ви се хиля,
най-готино така, и най-топлосърдечно..
цитирай
8. анонимен - xxxx
31.08.2010 23:44
Голямо си хахо да знаеш :-))
Ако "свободните поети" включат това стихотворение в книгата си , заклевам се , че ще си я купя .
Ако не - ще си го копирам безплатно от тука :-))
цитирай
9. xxxx - движение да си по копировката.
01.09.2010 08:27
готин си, така че безплатно да ти е, гепирай-рапирай, но в никакъв случай от блога мой не възирай хъхъхъхъ

хайде парче, готин ден с мен без мен все тая
и се усмихвай без да се напушваш
пп:за чистия смях, лея те с усмивките на деня, а сега те оставям щот съ мятъм парата, мойта, дъ броя :p
цитирай
10. bapha - ой, ламьо, ламьо :)
01.09.2010 09:41
Ламята Нинка,
тънкоглезенно ленива
разкопа любовна нива
па се метна сред житата
развя сред златата косата
и се на дружка обади
любовта да изколади
телефонносепната другарка
самотноскучна манатарка
се разчуства и полудЕ
и покани всички люде
цял свят хоро да извие
дорде му се глава завие
и с песен ламьоизпратили
сто кила рикийца измлатили
па си главите разклатили
и от тях си изпатили

А ламята едра,стройна,
като славей сладкопойна
размаа снага знойна,
красива, църна, бойна
и на любимата си дружка
целувка подари, и гушка...

колкото и да е омангалена
Нинката мила и галена,
нека щастие да си я топли
в уютна прегръдка, без вопли
цитирай
11. xxxx - галената Нинка съ ръси, дет несъкратено името и пълно цингаНинка и съ въси когато умре някоя болна калинка
01.09.2010 09:54
"Усмивката на деня
се разпиля по моята коса
и златните нивя
ми завидяха бясно на кефа разхвърлен в моята коса хъхъ.." - каза ламята в отговор на словата, твоите bapha.
весел човек, весел. нека ти.
аре лапе, май съ от тук, чи иначи ши тъ обърша забърша с още един два три пет лафмоабета и после няма дъ устани време дъ ида на гурбета..
цитирай
12. bapha - а ку сЪ изнервя
01.09.2010 10:31
и ти размажа гурбета
по пирдету и мукета,
а пък ку ти изшия два шамара
щи струпам суполти на камара
ари въз бе, гъз ;)
цитирай
13. xxxx - Ъ, въх, убих тъ, забих тъ
01.09.2010 10:41
кой гъз бе, кой въз ве.
амъ шъ ти простя
за тез ти изгъзени слова
щот съм лимка и щот съм гъст с мъжа на ламята въртидупливка.
:)
цитирай
14. bapha - и гъзету скри съ у бъзету :)))
01.09.2010 15:42

найш кЪт си лимка къв КАПАК щи напрая ;)
цитирай
15. xxxx - гъзе-бъзе,
01.09.2010 16:25
готина вечер да ти е
и си лигня,
изнизваш се като пръдня хъхъ
:p всичко добро човеко,
и дъ знайш шъ тъ схрускам кът варен геврек, ама верно си голям зевзек :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: xxxx
Категория: Забавление
Прочетен: 759481
Постинги: 95
Коментари: 1821
Гласове: 3736
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол